Ski leraar worden, hoe en wat?

Wie kan mij helpen.

Ik ben een goede skier en ik zou graag mijn ervaring over willen brengen aan andere wintersport liefhebbers.
Ik heb verder geen diploma’s, maar kent iemand een organisatie die zoeits voor je regelt (1 week voor- opleiding) met meteen daarna werk voor een heel seizoen?

haaai, als je gaat naar www.sbssv.at kun je je aanmelden voor je anwärter opleiding en je kunt je zo ie zo bij vele skischolen solliciteren die hebben op dit moment het seizoen voor sollicitaties zelf werk ik ook in een skischool vandaar dat ik dat weet de anwärter opleiding is niet moeilijk duurt 10 dagen en daarna kan je gelijk door naar het gebied waar jij les wil geven

hoop je daarmee geholpen te hebben

groetjes

marleen

Hoi,

Misschien is het al een beetje laat maar kijk eens op hIghTz. Daar vind je alle info en hulp die je nodig hebt.

Groetjes
Ilse

Wil jij weten hoe je skileraar wordt of wil jij skileraar worden of liever snowboard leraar? WintersportLeraar.nl helpt jou hierbij!

WintersportLeraar.nl biedt jou een Oostenrijkse opleiding tot skileraar of snowboardleraar inclusief baangarantie.

Weet jij nog niet of je wel goed genoeg bent als skiër of boarder? Schrijf je dan in voor de voorbereidingsdag, de ideale voorbereiding op je Anwärter diploma.

Veel succes!