sinds 10 maanden alweer woon ik in tirol.ik ben op zoek naar mensen die deze winter als skileraar willen werken en/of de 10-daagse anwärter-opleiding willen doen. gewoon voor de lol of in het kader van een stage voor toerisme- of sportopleiding. zonder anwärter-opleiding kun je met de kleintjes aan de slag. heb jij hier zin in laat het me even weten dan regel ik de rest!
Hey ik zou graag willen werken als skileraar. Ik ben 18 jaar en neem een tussenjaar voordat ik ga studeren ik ski al sinds ik 4 jaar ben maar ben sinds mijn 11 voornamelijk aan het snowboarden. Ik hoop dat je mij kunt mailen voor extra informatie en de eventuele eisen
hoi nicky,
voor alle antwoorden op je vragen kun je terecht op www.skileraar.eu heb je daarna nog meer vragen dan kun je me mailen op het adres wat op de site staat vermeld. hopelijk tot mails!
Hey Ilse,
Mijn naam is Marieke van Tienhoven. Ik ben 4 jaar werkzaam geweest in Amerika als voetbal trainer en ben zeer geinterresseert om ski les te gaan geven. Kan je me wat meer informatie geven? of kan ik je misschien bellen das iets gemakkelijker…mijn telefoon nummer is 0599582805 en mijn email adress is [EMAIL=“marieke_10hoven@hotmail.com”]marieke_10hoven@hotmail.com Ik kijk naar u telefoontje of emailtje uit!
Wil jij weten hoe je skileraar wordt of wil jij skileraar worden of liever snowboard leraar? WintersportLeraar.nl helpt jou hierbij!
WintersportLeraar.nl biedt jou een Oostenrijkse opleiding tot skileraar of snowboardleraar inclusief baangarantie.
Weet jij nog niet of je wel goed genoeg bent als skiër of boarder? Schrijf je dan in voor de voorbereidingsdag, de ideale voorbereiding op je Anwärter diploma.