Werk gezocht in een skigebied winter 09/10

Hallo allemaal,

Vanaf dit najaar zoek ik een avontuurlijke baan als skilerares in de Alpen. Ik wil dolgraag skiles geven aan kinderen en daarnaast ook andere activiteiten doen. Te denken valt bijvoorbeeld aan kinderopvang!

Ik ben 26 jaar en heb een dubbele MTRO diploma behaald. Zelfstandig, sportief en vooral enthousiast voor werk in een skigebied ben ik absoluut! Ik heb al ervaring in het werken met kinderen: ik ben vrijwilliger bij kinderen van groep 3 op een basisschool.

Email mij prive als je meer informatie wilt! Alvast bedankt!

hoi als je ilt werken als skileraar kan ik je wel helpen in westendorf in tirol , ik gef al 1 jaar les daar , dus al je wilt hoor ik het van je

De skischool waar ik zelf ookal 7 jaar werkzaam ben, is altijd op zoek naar spontane, enthousiaste nederlandse meiden, die hun talen spreken, ik kan je zo in contact brengen als je wilt, de arbeidsomstandigheden zijn erg goed, je werkt in een leuk team en onderdak is prima… let me knwo what you think!!!

greetz

Hoi,

Ik ben een 26 jarige meid, al 20 jaar op de skies gestaan en op zoek naar avontuur. Het is al laat in het jaar, maar ik was benieuwd wat de mogelijkheden nog zijn voor deze winter om als skilerares te werken vanaf januari?

Ik hoor graag!

Hoi Klaartje,

Je kan informatiepakket bestellen bij JOHO Company. Hierdoor sta ik ingeschreven bij Snowcompany. De selectiedagen zijn zeer binnenkort of misschien al wel geweest, dus wees er snel bij! En het is per 1 december. Zij hebben connecties met 25 skischolen in de hele Alpen.

Veel succes en nog veel meer fun!

Groetjes Simone