Skileraar Worden!

Oproep:

Voor iedereen die net als ik graag skied, buiten is en van gezelligheid houdt en dat ook graag overbrengt aan anderen, hierbij de mogelijkheid om dit te verwezelijken.

Word Skileraar in Oostenrijk komende winter!!

Voor velen lijkt het misschien ver weg en moeilijk, maar niets is minder waar, en je krijgt er een hoop voor terug!

Voor meer info!!

Stefslager@planet.nl

ja!! dit wil ik echt heel graag. maar heb nog geen idee hoe dit in zn werk gaat, kun je niet wat meer info posten? anders wil ik ook wel mailen. ik skie nu 12 of 13 jaar, ervaring geoeg dus. sowieso een week per jaar maar ook regelmatig op banen in nederland en extra vakanties zoals bij het millenium e.d. dit jaar heb ik ook gesnowboard.

Wil jij weten hoe je skileraar wordt of wil jij skileraar worden of liever snowboard leraar? WintersportLeraar.nl helpt jou hierbij!

WintersportLeraar.nl biedt jou een Oostenrijkse opleiding tot skileraar of snowboardleraar inclusief baangarantie.

Weet jij nog niet of je wel goed genoeg bent als skiër of boarder? Schrijf je dan in voor de voorbereidingsdag, de ideale voorbereiding op je Anwärter diploma.

Veel succes!