Hee mensen,
Ik ben op zoek naar gezellige mensen die ook in de eerste week van februari graag willen skiën.
Ik heb afgelopen jaar 2x geskied en vond het wel echt super tof. Ik zou nu graag weer willen skiën met mensen van mijn niveau, en die ook wel van apresski houden:) Ik heb verder nog geen plannen, alleen dat het de 1e week van februari moet worden, en dat ik wel les ga nemen…
Nog even over mij: Ik ben een studente van 20, en tijdens wintersport vind ik skiën wel belangrijker dan de apresski hoor;)
Ik ben benieuwd naar de reacties:)
Groetjes!
Hoi ik ben ook van plan om te gaan skieen in de eerste week van februari. Mijn idee is om naar Solden in Oostenrijk te gaan, maar moet nog wel boeken.
Ik ga er met de auto heen rijden en ga dan in de nacht van 30 januari om 00:30 uur richting sneeuw.
Ik vind het apresskiën zeker een must maar ben wel zo dat ik het skiën ook het belangrijkst vind van de hele vakantie.
Ik ski al zeker een jaar of 8 en ga met een skisafari mee als die te boeken valt.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat wel.
Grt Arjan
Deze oproep is niet meer relevant! Ik heb inmiddels een vakantie geboekt…
Oproepen kunnen blijkbaar niet verwijderd worden (heel raar), dus daarom doe ik het maar zo!
Iedereen succes met verder zoeken… Groetjes