Last-minute Alpen 20-25 februari 2011

Met een kameraad zou ik richting Oostenrijk gaan komende voorjaarsvakantie. Een blessure van zijn kant gooit nu roet in het eten…

Nu wil ik het zo proberen, omdat ik toch wel erg graag een dag of 5 zou willen skiën. Het zou voor mij voor het eerst zijn dat ik het zo doe.
Zelf ben ik 27 en een gevorderde skiër. Afhankelijk van reisgenoot behoort apres-ski tot de mogelijkheden, maar niet te gek. Skiën echt als absolute nummer 1.
Franse, Zwitserse of Oostenrijkse Alpen, het maakt me niet zoveel uit. Genoeg mooie plekken.

Zelf zou ik kunnen rijden maar ik heb een kleine auto, dus zou zeker niet ideaal zijn.

Qua reisgenoot sta ik open voor van alles, ik laat me graag verrassen. m/v maakt niet uit.

Laat maar even horen wanneer je misschien in dit plaatje past! Wees wel snel, het is kort dag, we zouden snel moeten handelen. Uit ervaring weet ik dat er altijd nog wel ergens een plekje vrij is… dus dat moet het probleem niet zijn.

Hoi,

Mijn mail is floorita@hotmail.com.
Misschien kunnen we snel afspreken met een aantal, er zijn nog enkele geïnteresseerden.

Groetjes,
Sylvia

Hoi,

Nou graag, hoe sneller hoe beter. Wil erg graag een paar dagen naar de sneeuw.
Ben benieuwd wie dan die andere geinteresseerden ook zijn. Via de mail heb ik je mijn nummer gestuurd.

Groetjes,
Alexander

Hallo Sylvia, Alexander,

Ik begin 1 maart met een nieuwe baan en kan daarom onverwachts volgende week eventueel naar de bergen. Ik zou heel graag gaan skien, maar niet alleen.
Ik ben benieuwd of jullie inmiddels al meer concrete plannen hebben en of ik eventueel met jullie mee kan.

Als er opties zijn om met een groep(je) te gaan zou ik graag met jullie in contact komen!

Groet, Benjo
b_agterhorst@live.nl