hey,
Ik ben op zoek naar ervaren skiërs (of boarders) voor de 1e week van februari. Ik ben een student van 20 jaar uit België.
groetjes, Tomas
hey,
Ik ben op zoek naar ervaren skiërs (of boarders) voor de 1e week van februari. Ik ben een student van 20 jaar uit België.
groetjes, Tomas
Hoi,
wij organiseren elk jaar groepsreizen, dit jaar in januari februari 16-23, en maart…
heb je interesse om mee te gaan, stuur dan een berichtje naar [EMAIL=“dwarrels@hotmail.com”]dwarrels@hotmail.com.
Je kunt ons ook vinden op www.dwarrels.nl of een berichtje sturen naar [EMAIL=“dwarrels@hotmail.com”]dwarrels@hotmail.com en dan houden we je op de hoogte van onze groepsreizen.
Hey Tomas,
Ik ben skilerares in Oostenrijk, Saalbach, en ga de eerste week van februari skien daar. Ga jij zelf met de auto? Dan kunnen we namelijk wel samen er naartoe reizen.
Groetjes, Mijntje
Hey Mijntje,
Ik kan je niet helpen want sinds gisteren heb ik zelfs weer geen reisgenoten meer!
Dus bij deze kan ik misschien nog eens mijn oproep herhalen: wie wil er op wintersport in de 1e week van februari?
Plaats/budget: alles valt af te spreken. Ik zoek wel iemand die alle soorten pistes aankan. En 's avonds hou ik iets meer van rustige gezelligheid dan van echte après-ski.
Tomas
Hoi Neos.
Heb Wel Interesse Om Mee Te Gaan. Ben Zelf Een Snowboarder. Gevorderd.
Wat Zijn Eventueel De Totale Kosten. Gr.fr.