Kan iemand mij vertellen;
Of er een shop op het park is
Of je de mogelijkheid hebt om zelf iets te koken op je kamer (water)
Als ik alle verhalen gelezen heb kan ik gewoon in een gewone korte broek en net hemdje rondlopen of niet
Zie er wel naar uit om te gaan eens bij een andere cultuur snuffellen
Andere dingen eten dan die vieze aardappellen hier en zoals ik lees is de kwaliteit verbeterd
We zijn ingeent en hebben stoppers en lopers bij ons dus ik ben benieuwd
Er is een kleine shop, op de kamer (in de bungalow) is echter niet de mogelijkheid aanwezig iets koken. Je kan het wel zelf meenemen want de stopcontacten zijn ook voor de Nederlandse stekkers te gebruiken.
Je kan op het park rondlopen zoals je wilt. Als je naar buiten gaat vind ik het wel zo netjes jezelf een beetje aan te passen aan de cultuur waar je rondlooptā¦
als je buiten het park gaat moet je gewoon gaan hoe je jezelf prettig voelt. en het is totaal een andere cultuur, dus het is heel leuk om te ontdekken. hou er wel rekening mee dat ze er heel graag wat willen verkopen, en de meeste kunnen ook wel wat nederlands. dus kijk niet raar op als je met mekaar aan het overleggen bent , ze er handig op inspringen!
en als je water wilt koken op je kamer moet je gewoon een reis waterkokertje meenemen.