[FONT=Times][COLOR=purple] :unsure:
Jambo watu? (Hallo mensjes)
Eind 2006 wil ik een zelfstandige sjamanenreis maken naar de bakermat van mijn voorouders om antwoord te krijgen op de al zo lang prengende vraag: Waarom is mijn band zo sterk met Afrika? Waarom voel ik me daar zo thuis en blijft de heimwee zo sterk?Herken je je hier in en zou je graag ook weer terug willen maar weet je niet hoe je dit alleen aan zal pakken?
Mijn plan is een maand Kenia en een maand Tanzania met als afsluiter 't eiland Zanzibar. Twee maanden dus, langer kan ik geen verlof krijgen. Ik wil 't liefst zo primitief mogelijk en me onder de lokale bevolking begeven, daar helpen waar hulp nodig is en ik wil beginnen in Kisumu aan het Victoriameer. Het Kakamega Forest staat op mijn verlanglijstje, verder Lake Naivasha, Samburu National Park, Amboseli, Tsavo East National Park waar ik mijn weesolifantje een bezoekje wil brengen en de noordkust van Mombasa. Vandaaruit naar Tanzania. Voor Tanzania ben ik bezig me te wenden tot een organisatie in het plannen van individueel reizen.
Wie zou er voor voelen mee te gaan? Of wie heeft er tips voor mij omtrent vrijwilligerswerk, goedkope adresjes en ervaringen in het alleen reizen in deze gebieden?
Doortje!