Situatie Cambodja (wateroverlast)

Hallo,

Weet er iemand wat de stiutatie in Cambodja is mbt de overstromingen. Ik hoorde dat met name Phnom Penh is getroffen.

GRoetjes
Maartje

Ja dat wil ik ook wel graag weten!
Wij gaan op 3 november via de Mekong Delta naar Phnom Penh
Ik lees nu overal over enorme overstromingein in precies die gebieden

Phnom Penh zou grotendeels ontsnapt zijn aan al de waterellende die sommige provincies in het Noord-Oosten treffen.
Waar ze wel een veeg uit de pan krijgen is Siem Reap,straten die onder water staan!
zie foto(gisteren genomen 12/10/2011)

Hmm siem Raep staat na Phnom Penh op ons programma
Voor 8 t/m 10 november
Laten we hopendat het er dan wel opgedroogd is!
Ik lees nog nergens negatieve reisadviezen, maar dit is eerlijk gezegd niet echt waar je op zit te wachten natuurlijk…

Hai,

Ik zit op het moment in Pnomh Penh en de zon schijnt. Het water in de rivier staat wel hoog maar met deze warmte verdampt er ook veel. De regenbuien die er zijn, zijn wel heftig maar op het moment in het nog prima reizen. In deze contreien dan.

ja, bij ons ook. iemand gehoord of het water in Siem Reap gaat dalen de komende dagen?

Hai,

Het laatste nieuws wat ik vandaag heb gekregen van vrienden uit Siem Reap, is dat het water nog steeds op knie hoogte staat. Bezoeken van Angkor Wat zou wel nog steeds door kunnen gaan.

Het laatste berichtje is inmiddels twee weken geleden, en kan op internet maar weinig vinden… Weet iemand wat nu de status is in Phnom Penh en Siem Reap?

Hai,

Ben een paar dagen geleden uit Siem Reap (fantastisch!) vertrokken en er is geen wateroverlast. De straten zijn droog. Alleen het Tongle Sap Meer is overstroomt maar daar heb je geen last van. Niets aan hand. Neem wel een regen poncho mee, want de buien die er vallen zijn heftig. Ik heb verder niets van PP vernomen. Ga er maar gewoon vanuit dat alles in orde is. Jullie kunnen met een gerust hard naar Cambodja. Geniet ervan!

Hai,

Ben een paar dagen geleden uit Siem Reap (fantastisch!) vertrokken en er is geen wateroverlast. De straten zijn droog. Alleen het Tongle Sap Meer is overstroomt maar daar heb je geen last van. Niets aan hand. Neem wel een regen poncho mee, want de buien die er vallen zijn heftig. Ik heb verder niets van PP vernomen. Ga er maar gewoon vanuit dat alles in orde is. Jullie kunnen met een gerust hard naar Cambodja. Geniet ervan!