Al 150 doden door overstromingen in Cambodja

Overstromingen hebben sinds augustus aan zeker honderdvijftig Cambodjanen het leven gekost. Dat hebben de autoriteiten bekendgemaakt. De overstromingen zijn de ergste sinds 2000, toen 374 mensen omkwamen.

Lees verder op nu.nl

.

Hey!

Zou iemand mij kunnen zeggen op welke site ik het best de situatie in Cambodja kan volgen.
Ik vertrek op 25 oktober naar Bangkok, daarna door naar Phnom Penh en dan via Battambang naar Siem Reap. Ik weet echter niet of dit verantwoord is op dit moment.
Ik probeer meer informatie te vinden over de huidige situatie daar, maar ik heb nog niet veel teruggevonden. Kan iemand mij hierbij helpen aub?
Alvast bedankt!

Melissa

Beste Melissa, ben jij vertrokken naar Cambodja?
Ik ben van plan half november te gaan, maar ik kan ook niet goed vinden hoe het daar nu is.
Hoe zit het met de overstromingen en zijn de wegen begaanbaar op dit moment?

Gr.

voor neiuws en heel veel info zou ik iedereen willen adviseren om het forum van khmer440 te volgen, de mensen om dat forum zijn allemaal ex pats en houden elkaar en anderen dagelijks op de hoogte van al het reilen en zeilen daar.

kleine kanttekening is dat ze meestal raar reageren op elkaar reageren en op nieuwe leden. maar als je het gebruikt om info te zoeken dan is dat de juiste plek.