Ik ga voor 2 maanden naar Australie en nu vind ik op internet een heleboel websites waar je een visum kunt aanvragen.
Wie heeft er ervaring met een website waarbij hij/zij zijn visum daadwerkelijk ook gekregen heeft?
Ga naar www.immi.gov.au en de rest wijst zich vanzelf. Op de homepage naar ‘Finding a visa’ Dit is de enige goede website. Ik neem aan dat je bij andere sites op commerciële bemiddelaars bent aanbeland.
Ja die site heb ik gevonden maar dan moet je een hele waslijst invullen. Via auvisa.org lijkt het allemaal wat sneller en makkelijker te gaan. Iemand ervaring met deze site?
Denk je echt Australië binnen te komen door je naam en paspoortnummer in te vullen en te zeggen dat je graag een paar maanden in Australië verblijft? Op grond waarvan denk je dat het bij auvisa.org makkelijker gaat? Ik neem aan dat die bij de immigratiedienst dezelfde gegevens moeten aanleveren en je voor hun hulp een bedrag in rekening brengen. Maar als het anders/simpeler/goedkoper is, hoor ik het graag. En hoe snel wil je het hebben. Via immi.gov.au was het voor ons de laatste keer, voor een zes maanden visum, een kwestie van 's avonds de aanvraag doormailen, met visa betalen en de volgende ochtend waren onze electronische visa binnen.
Gewoon op de officiële site gaan dan ben je zeker!
Met m’n WHV ook gedaan en na 15min al antwoord dat het goedgekeurd was.
De visa zijn redelijk prijzig dus geef ik de voorkeur aan een betrouwbare bron maar iedereen kiest zijn eigen weg natuurlijk