Sint-Petersburg en Nowgorod oktober 2011

Wij plannen met enkele vrienden om begin oktober voor 10 dagen naar Sint-Petersburg en Nowgorod te gaan onder begeleiding van een russisch nederlads sprekende gids
Wij hebben reeds een programma klaar maar zoeken nog geintresseerden.
Ideaal om tot een goede eindprijs te komen is met minimum 10 en maximum 14personen te zijn.
Interesse ? Neem kontakt met ons en wij sturen je de nodige informatie.

hey

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie planning, want wil zelf ook die kant op en heb wat dingen die ik heel graag wil zien, dus als het overeenkomt is dit misschien wel een leuke optie

groetjes natas

Als je wil kan ik je een volledig programma opsturen.

In de prijs die ik kan bepalen voor min 10 personen is alles inbegrepen zoals vlucht met “SAS” vanuit Brussel, hotels met ontbijt,verplaatsingen, lunch 's middags in een restaurant en diner ’ s avonds in verschillende typische russische restaurants.
Je hoeft alleen te zorgen voor paspoort-visa en reisverzekering. Alle andere kosten zijn voorzien.
Dag 1 vertrek met “SAS” vanuit Brussel
Dagen 2,3,4 en 5 bezoeken we alle beroemde bezienswaardigheden van Sint-Petersburg oa.“Peter en Paul” vesting- Nevsky Propect- Kazan Kathedraal-Izaakplein-Paleisplein-Michaelslot-Plein der kunsten( met 3 musea)- Peterhof-metro stations-Hermitage- Bloedkerk-Catharina paleis- Nikolajjevski paleis met de beroemde show “Feel yourself Russian” (http:www.folkshow.ru/ru.htm) en nadien dineer in het paleis.Dag 6en 7 verblijf in Nowgorod de oudste stad van Rusland met verschillende bezoeken oa. Yuriev Klooster
Dag 8 zijn we terug in St-P en kunnen vrij nog een paar bezoeken doen in samenspraak met de gids.
Dag 9 terugvlucht met “SAS” naar Brussel.

Beste Rodeca,

graag zou ik zelf ook in die tijd naar St Petersburg gaan maar ik weet niet of ik (M,44) in jullie “plaatje” pas. Als er nog plaats is, mag je graag je programma en geschatte kosten sturen. Ik ben er ooit eerder geweest vanwege m’n werk maar dan heb je dus nooit tijd om rond te kijken, vandaar mijn “drang” om nog eens rustig terug te gaan. Ik hoor 't wel.

Groetjes,
Bart

Geen enkel probleem qua plaats maar wegens het onverwacht overlijden van een van de deelnemers met familie zijn er een paar nieuw geintresseerden en zullen we waarschijnlijk vertrekken op 24 september dit heeft als voordeel dat alle fonteinen in “Peterhof” en “Nowgorod” nog werken. Geef me je adres en ik stuur je zeker het volledige programma en de kostprijs.

Ik hoor nog van jou. Je kan me mailen op rodeca@skynet.be

Roger