Hallo Lezers,
Ik heb als single een gewone groepsreis geboekt, en nu komt de twijfel om de hoek kijken, of ik er niet beter aan had gedaan om een single reis te boeken, dit is namelijk ook mogelijk voor deze bestemming, en de kosten zijn gelijk.
Wie heeft hier positieve alswel negatieve ervaringen mee?
Iedere reactie is welkom.
Met een vriendelijke groet,
Joy4life
Ik ben veel met singlereizen op vakantie geweest. Vaak met kamer op indeling en de laatste keer had iedereen een eigen kamer (dat was bij FOX) Heb altijd hele goede ervaringen. Soms is het zo dat er ook vrienden/vriendinnen zijn die toch met singlereizen meegaan. Zelfs een keer een vriendinnengroepje van 5. Maar ook dat werkte altijd goed en vermengde zich gewoon, het werkte echt heel goed zelfs. Bij een single reis sta je volgens mij ook niet echt alleen als je vrije tijd tijdens je reis hebt. Iedereen zit namelijk in hetzelfde "schuitje"dus maak je ook voor de vrije tijd en eten etc. eerder contact met de anderen om het samen te doen.
Het hangt er echt vanaf of je met die groepsreis de enige single bent of niet. Maar ook daarmee, je bent als single altijd in de minderheid en met die ene of paar andere single(s) moet het dan maar net klikken. Als je een volledige singlereis hebt, dan is dat minder een issue.
1 like