Single.. Fabulous en opzoek naar een "partner in crime"

Hee!

Ik ben een, na 5 jaar, weer vrijgezelle meid van bijna (lees: over 2 weken) 25 wiens vriendinnen lang en breed gesetteld zijn en dus lekker met hun vent op vakantie gaan. Niet iets waar ik bij hoef te zijn haha. Maar natuurlijk wil ik wel lekker een weekje op vakantie deze zomer!

ik kan zelf vertrekken op 28 of 29 juli voor 8 dagen en dan het liefst naar een zonnige bestemming in Europa. Lekker relaxen, van het zonnetje genieten, borreltjes doen savonds, lekker vakantie vieren dus!

zin om mee te gaan? Stuur me dan een berichtje! Mannen of vrouwen maakt niet uit, the more the merrier!
Wie weet wat voor een waanzinnige vakantie we gaan hebben!

Hai :slight_smile:

Zoveel mensen op dit forum zitten met hetzelfde probleem haha :stuck_out_tongue:

Ben je ook van beetje plaatsje bekijken en excursie doen?

Groetjes

Haha ja echt hea! Ja hoor ik ben heel ondernemend maar niet elke dag een excursie ofzo :slight_smile:

Heey! Nog op zoek naar een vakantie buddy?

Gr soraya

Hai!

Nieuw op dit forum en precies om deze reden. Maar dan zelfs nog iets jonger, 23, en alle vriendinnen die allang plannen hebben! Ik wil graag de laatste week van juli naar de zon om even helemaal te relaxen. Excursie is best leuk, maar ga met name om te ontspannen :slight_smile: lijkt dit je wat?

Hoor het wel! Groetjes

Hey! Ik ben een jongen van 25 en zit in dezelfde situatie… Mijn plan was om naar de VS te gaan maar daar was ik te laat mee… Dus ik zou nu graag een weekje naar de zon gaan :slight_smile: Ik heb vakantie t/m 16 augustus.

Ik heb misschien ook wel interesse, ben man van 31 jaar.

Wellicht kan ik ook deel uit maken van de bende?! #“partner in crime”

Ben 32 en wil ook mega graag even weg, dus meer dan gemiddeld geïnteresseerd…

Please, let me know!

Groet Dennis

Heeey girls ik wil ook graag mee… of zijn jullie al vertrokken?
Ik stuur jullie even een pb met mijn emailadres… hoop wat van jullie te horen!

He wat een gezelligheid, meerdere mensen willen mee :-).
Ik jonge dame van 32 wil ook misschien wel mee, of zijn jullie al weg?

Groetjes Nicole

Aloha,

Ik ben momenteel aan het kijken naar iets op Ibiza, ben dus nog niet weg :wink:
Maar kan daar alleen nog maar een camping (en vlucht) vinden wat nog enigszins betaalbaar is…
Zelf zou ik graag deze do/vr/za of zo weg willen en m’n voorkeur heeft het om vr 7 augustus weer in ons koude “kikkerlandje” te zijn.

Hoor dan ook nog maar wat graag wat jullie wensen zijn (Nicole en/of anderen)!

Groet Dennis

Hi Nicole, ik heb je een pb gestuurd… :slight_smile:

Heey Dennis, jij bent dus ook nog niet weg. Ik wil ook graag zsm vertrekken.
Misschien als Nicole het ook leuk vindt kunnen we samen naar Ibiza toe…

Ja, ben al tijdje
aan het koekeloeren hoe of wat!
Heb wel het e.e.a. gevonden, waaronder dus een camping, maar ben tot op heden dan ook alleen nog maar uitgegaan van mn uppie :hippie:

Let me know…

Oh kamperen is niks voor mij hihi maar qua kosten is dat wel het goedkoopst nu.
Wellicht als Nicole reageert dat we met z’n 3en een betaalbaar app kunnen regelen…

• Updated - - -

Wellicht als Nicole reageert dat we met z’n 3en een betaalbaar app kunnen regelen…

• Updated - - -

Ooohh ja… Ik vind kamperen juist wel heel leuk hahaha :slight_smile: maar vind in een appartement ook geen probleem hoor, wel een beetje afhankelijk van de kosten.
Mij maakt het dan ook eigenlijk niet echt waar we heen gaan als het maar zonnig is, Ibiza is leuk maar wel **heel **duur en persoonlijk ben ik niet zo van die clubs daar.
En dat is meestal wel de reden waarom de meeste naar Ibiza gaan. Als dat de reden is waarom jullie naar Ibiza willen, denk ik dat ik toch ga passen hiervoor en een eigen onderwerp aan ga maken :slight_smile:

Ik ben in eerste instantie ook niet van het kamperen…
Alleen voor nu vind ik absoluut een optie.
En wat betreft de clubs (en de muziek), daar ben ik wel van echter is dat niet de reden waarom ik wil gaan.
Ik ben gewoon erg benieuwd naar de sfeer van het eiland, wat niet wil zeggen dat ik geen 1 x naar een club toe wil :wink:
Al zou ik het willen, heb niet eens de centen ervoor…
Dus misschien wel 1 avond/nacht/ochtend (whahaha) maar zo niet, ook prima!

En liefst kom ik dus volgende week vrijdag weer terug, hoe zitten jullie daarin?
En wat zijn evt. andere bestemmingen waar jullie aan zitten denken?

Ik wil graag naar Ibiza, ook niet voor de party’s of clubs maar gewoon lekker relaxen en ontstressen. Een avondje stappen heb ik geen problemen mee maar elke nacht… nee niet mijn insteek. Been there, done that :). Zullen we anders emails uitwisselen, dat praat misschien ook makkelijker? Nicole ik heb jouw reeds een pb met mijn email gestuurd… ik hoor wel van je. Dennis, mijn voorkeur ging uit naar een dame, no hard feelings hahaha maar ik pb je wel ff.

Xashx en Dennis ik heb jullie een Ob gestuurd. Ik kan/ben vanavond de hele avond beschikbaar om koppen met spijkers te gaan slaan. Gr nicole