Hallo,
Waarom zou je vandaag niet kunnen boeken het is toch 3 december 2009 actie loopt toch tot 4 december. De datum van boeking is wat ze vragen voor deze aanbieding. Je moet daarna binnen 7 dagen betalen.
Hallo,
Waarom zou je vandaag niet kunnen boeken het is toch 3 december 2009 actie loopt toch tot 4 december. De datum van boeking is wat ze vragen voor deze aanbieding. Je moet daarna binnen 7 dagen betalen.
Tsja sorry, was een beetje stresserig, heb er ook geen ervaring mee. :hihi:
Bedankt voor het toelichten.
Het zijn gewoon de voorwaarden van die actie.
Als je dit ticket hebt geboekt kun je niets meer veranderen of cancelen dus als je niet gaat is je geld weg. Dat staat er ook onderin.
Je kunt gewoon boeken vandaag en dan moet je binnen 7 dagen betalen. Ik vind het vrij duidelijk. Ik heb zo’n 30 vluchten geboekt de afgelopen 2 jaar dit omdat ik rond reis en daarin gelden deze voorwaarden ook vaak.
Het gaat er gewoon om dat je voor 4 december 2009 geboekt moet hebben om deze voorwaarden te krijgen. De datum van de boeking is dan 3 december 2009 en dan heb je nog 7 dagen de tijd om te betalen. Betaal je niet dan vervalt je boeking weer.
Dus wat heb je uiteindelijk gedaan Red Snapper
?
Heb uiteindelijk nog geboekt. :hihi:
Naar welke bestemming :p?
Singapore… vanuit naar andere bestemmingen ![]()
vanuit daar*
weet iemand waar je goedkope tickets naar singapore kan boeken? ik wil op 17 april in singapore aankomen en 16 mei weer richting huis.
Hallo,
Als je het niet lukt om goedkoop naar Singapore te vliegen waarom niet vliegen naar Kuala Lumpur en dan met Airasia van Kuala Lumpur naar Singapore vliegen. Vaak kan het net iets schelen kwa geld.
ja heb nu een ticket gevonden vanaf dusseldorf via dubai naar singapore die klinkt wel goed, vooral omdat je tussendoor dus even de benen kan strekken. OP de weg terug zit ik op java, dus dan vlieg ik idd met air asia naar singapore had ik bedacht dat is tussen de 15 en 25 euro.
Hallo,
Dat kan inderdaad ook. Dat is waarschijnlijk Emirates die gaan zover ik het op het forum zag volgend jaar ook vanaf Nederland vliegen zou wel beter zijn.
Idd emirates, hoorde er ook nog wel goede dingen van en ja voor mij is dusseldorf misschien wel dichterbij dan schiphol, dus is niet eens zo nadelig. Ik vind het ook wel fijn dat ik niet 13 uur achter elkaar in het vliegtuig hoef te zitten, terug van thailand vond ik dat erg lang. Nu ben je wel langer onderweg maar ja dat neem ik voor lief
Hoi,
over het algemeen zijn veel tickets goedkoper als je met Emirates vliegt. Dit is duidelijk te zien bij de verschillende sites voor het boeken van tickets zoals vliegwinkel en cheaptickets. Als je boekt zie je ook dat er vanaf Amsterdam met Emirates gevlogen wordt naar Dubai en van daaruit naar verschillende bestemmingen in Azie.
Goed zoeken kan je zeker een paar honderd euro’s besparen op je ticket naar Azie.
Naar bangkok vliegen vond ik zelf niet zo heel erg lang, naar Singapore is langer en vooral de laatste paar uurtjes waren vermoeiend. Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om even de benen te strekken bij een overstap in Dubai. De totale reistijd valt wel mee, het is dacht ik zo rond de 16 uur ipv de 12 uur die je nodig hebt om naar KL/Sin te vliegen.
Airasia is ook goedkoop als je vroeg boekt en omdat het per enkele reis gaat kun je ook makkelijk een enkele reis boeken, zo doe ik het al een paar jaar. Rondreizen in zuid-oost Azie zonder veel tijd te verliezen.
Veel plezier,
Frank
zelfs maar 2,5 uur langer en het scheelt 200 euro tegenover de andere maatschappijen. Ik heb ook gekeken om met air asia richting singapore te vliegen , maar dat scheelt niet heel veel met emirates.
jeuh heb geboekt, retour naar singapore met emirates vanaf dusseldorf. waar ik verder heen wil ga ik met air asia boeken ![]()
Wanneer vertrek je? :zon02:
16 april mag ik, de 17e daar helaas moet ik 8 uur op mijn vriend wachten die ik daar vanuit australie ga ontmoeten dus daar moet ik nog iets voor bedenken… TIps?
Wil je je vriend op het vliegveld opwachten? Je kan ook gewoon de metro naar de stad nemen en alvast accomodatie boeken. Ben je tenminste een beetje uitgerust wanneer hij komt.
Op zich is op Singapore Airport voldoende de doen, maar dat is VOOR de douane. En je zit met je tas… (al kun je die voor een paar S$ in de opslag doen). Mocht je op de luchthaven willen blijven, dan kun je bv een paar uur gaan fitnessen, zwemmen, de vlindertuin bezoeken, internetten, eten, drinken enz.
Het blijft echter een vliegveld, en hoevel Singapore Airport niet extreem duur is, is een vliegveld ook niet goedkoop… Vandaar dat ik naar de stad zou gaan. In 8 uur tijd is het overigens mogelijk om naar de stad te gaan, een hostel te zoeken, te douchen en een beetje te slapen, en met het openbaarvervoer terug te gaan naar het vliegveld om daar je vriend op te wachten. Afhankelijk van waar je zit, doe je er een uur over om van en naar het vliegveld te reizen. Met de taxi zelfs nog minder, buiten de spits althans.
dat klinkt als een luxe vliegveld, ik zat er idd over te denken om de stad in te gaan. Accomedatie hebben we al maar daarvoor ben ik afhankelijk van mijn vriend want die heeft iemand leren kennen en we mogen van die iemands boot gebruik maken
mocht dat niet doorgaan kan ik op zoek naar een hostel idd. Maar misschien wel lekker even alleen de stad in en in park lekker van het weer genieten.
maar het vliegveld is dus ook een optie om gewoon een beetje buiten te zitten en boekje te lezen en beetje rond te dwalen of niet?