Singapore of Malaysia Airlines?

Ik heb van beide maatschappijen goede berichten gehoord, maar graag hoor ik jullie ervaring. Het is natuurlijk niet zomaar een kippestukje, dus ik wil wel uit kunnen gaan van een beetje comfort en service.
Bedankt alvast

Hallo,

Beide maatschappijen zijn zeer goed. Singapore Airlines is de nummer 1 in de beste vliegtuigmaatshappijen. Daarnaast is het zo dat Malaysia Airlines samen werkt met KLM. Je gaat dus het eerste stuk waarschijnlijk met KLM van Amsterdam naar Kuala Lumpur. Vanaf daar stap je over op een ander toestel en die kan van of KLM of Malaysia Airlines zijn.
Dit weet ik omdat mijn moeder dit gedaan heeft.
Als je met Singapore Airlines gaat en je boekt goed dan heb je kans dat je van Singapore naar Sydney als je daar naar toe vliegt met de Airbus 380 gaat. Die is geweldig ik heb met zo’n toestel gevlogen met Emirates en de comfort van de Economy class is geweldig. Je hebt veel ruimte en ze hebben een tv met onzettend veel programma’s.

Super je snelle reactie.
Als ik de prijzen vergelijk is Singapore nog iets goedkoper zelfs, dus zou ik daar dus voor moeten gaan eigenlijk?!

Het hangt af van de tijd waarop je vliegt, of je in een KLM of MAS toestel zit. Vertrek je rond 12.00 uur 's middags vanaf Schiphol, dan zit je meestal in een MAS toestel, vertrek je 's avonds dan vlieg je meestal met KLM. De toestellen van MAS zijn fijner en luxer dan die van KLM, dus als je de keus hebt…

Nou inderdaad als Singapore goedkoper is zou ik daar voor gaan inderdaad. Het is sowieso een hele trip om van Amsterdam naar Sydney te reizen. Je bent in ieder geval gebroken en de tijd zone’s die je paseert zijn ook vrij pittig. Zorg dat voordat je weg gaat goed uitgerust bent dat kan je alleen maar helpen voor de reis.