september vakantie italie of kroatie

he wie wil mee in september naar italie of kroatie op vakantie
liefst met de bus of auto durf niet te vliegen ik ben een vrolijke meid van 33 jaar ik hoor het wel

greetz:zon02:

Hoi,

Ik kan ook pas in September vrij krijgen. Ik durf ook niet te vliegen, dus zoek ook een zonnige bestemming die met de auto te bereiken is. Het zou leuk zijn om met een groepje te gaan. Trouwens ben 37 jaar en woon vlak bij Rotterdam.

he Roland, leuk dat je reageert ja ik kan ook alleen in september vrij krijgen, het zou inderdaad leuk zijn om een groepje bij elkaar te krijgen. het maak eigenlijk niet waar heen zo lang het maar met de auto kan en er moet veel zon zijn hihihi

ik woon trouwens 5 min van Maastricht af.

Hoi,

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen reageren. Ik wacht nog af.
Dus mensen, wil je ook op vakantie in september, reageer gerust. Het is niet eng, het is niet vreemd of gek, maar juist leuk om met onbekende mensen het avontuur aan te gaan. Ben vaker via deze site met mensen in contact gekomen, en het is altijd leuk geweest.

Hoi,

Heb je nog reacties gekregen? Ben benieuwd

nee helaas niet, volgens mij zijn we de enige die niet durven vliegen hahah

gr

he met jose ik zou dit ook graag een keer willen doen met de bus/ auto Ik heb vakantie in september en ik woon in nijmegen Misschien kunnen we met elkaar chatten via facebook of hyves
Ik ben een vrouw van 43 en hou van zon, zee, strand en gezellige dingen ondernemen

hoor wel of je dit wat lijkt jose halderman

hoi,

we hebben nog een reactie gekregen. Zijn er nog meer reacties? Zijn er nog/ al plannen?
Ben benieuwd

Dit lijkt me ook wel interessant! Ik durf wel te vliegen maar met de auto reizen is gewoon veel leuker…vrijheid!

Hoi, leuk dat er steeds meer mensen reageren.
Ik geef mijn mail adres zodat we elkaar beter kunnen leren kennen en ideeën uit kunnen wisselen.

Roland.opvakantie@hotmail.com