Even lekker weg

Gelukkig, ik ben niet de enige met vrienden die al allemaal gesetteld zijn en dus met hun vriend/vriendin op vakantie willen gaan. Heel vervelend voor mij, want ik wil ook wel even lekker genieten van een vakantie. Maar niet alleen. Dus daarom: wie (tussen de 22 en 30 jaar) heeft er zin om in september er even lekker tussen uit te gaan? Bestemming maakt mij niet zoveel uit, Italie, Griekenland, Kroatie, Canarische Eilanden of wat verder richting Curacao. Iets van het land zien vind ik leuk tijdens een vakantie, maar een dagje strand vind ik ook heerlijk!

hey elly

al iemand gevonden om met je mee te gaan op vakantie?
ik zie ht wel zitten om 12 dagen naar curacao te gaan in september.
ik hoor het wel of je zin heb

groetjes jolijna

Hoi!

Ik was van plan om naar Kroatië te gaan van ongeveer 1 tot 14 september. Kan ook later vertrekken. Feit is wel dat ik een studiotje gehuurd heb van 6 tot 13 september in Banjole, zuiden van Istrië in Kroatië. De weg ernaartoe wil ik nog wat andere dingen zien zoals stukje Italië etc. Ik ben niet het type om aan het strand te liggen maar wil wel weggaan om wat dingen te leren van het land daar. Lijkt het je wat… laat maar iets weten. Ik ben Ben, 26 jaar en van België (Genk) afkomstig. Msn en mail is beng@skynet.be

Groetjes!!! B