Ik ben nog aan het kijken waar ik in september heen wil en Thailand leek me een leuke optie om rond te trekken en nog wat strand mee te pakken.
Ik ben 29 en vind veel verschillende dingen leuk om te doen, dus een beetje cultuur, natuur, strand en uitgaan zijn wel aan mij besteedt. Het enige lastige is dat ik alleen de eerste 2 weken van september vrij heb.
Heb je ook zin om die regio te ontdekken in september of heb je goede andere suggesties, dan hoor ik graag van je.
groetjes,
Kiona
ps. ik woon in Amsterdam dus als je enigszins in de buurt woont, kunnen we ook de mogelijkheden bespreken onder het genot van een drankje
Thailand is altijd super om te bezoeken! Maar september is wel verruit de natste maand van allemaal dus ik vrees dat even wat strand pakken er dan niet inzit :-/ Wat zijn eventuele andere opties voor je!? Ook qua budget enzo dat sluit ook weer wat dingen uit Reistips genoeg namelijk dus kijk maar of je wilt terugreageren.
goed dat je het zegt. Ik dacht dat september wel OK was in sommige delen. Thailand leek me ook een leuke optie omdat het divers en relatief makkelijk reizen is, maar ik sta zeker open voor andere opties. Mijn budget is ongeveer 1500,- voor die 2 weken.
Tja ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet uit eigen ervaringen heb, ik ben alleen in januari geweest. Maar een aantal collega’s zijn aug/sept geweest en het regenseizoen was toen op zijn hevigst…en ik geloof dat we dat hier in NL ook al even genoeg hebben gezien toch!?
Maar even verder over je plannen…Wil je zowel binnen als buiten Europa kijken wat je leuk lijkt en zijn bepaalde landen echt een no-go? Er is namelijk zo ontzettend veel mogelijk! Zo kan ik nog wel 10 vragen verzinnen maar wie weet heb je ook wel leuke ideetjes ondertussen…laat maar weten!
ik heb een voorkeur voor buiten Europa, maar heb ook een aardig deel van Oost Europa nog niet gezien. Verder ben ik al in Syrië, Jordanie en Marokko geweest, dus die staan niet direct bovenaan mijn lijstje.
Waar zat je zelf aan te denken?
groetjes,
kiona
p.s. waar woon je eigenlijk? misschien wel leuk om een keer live af te spreken?
Ik had je een privebericht gestuurd maar misschien heb je die niet gezien? Ergens bij je profiel zie je ook inbox staan…laat even weten of je hem wel hebt ontvangen
Ik ben van plan van (ongeveer) 26 aug tot 14 sept in Maleisië (en/of Borneo, Indonesië enz… ben er nog niet echt uit) te verblijven. Ben 28 jaar en ik woon ook nog eens in Amsterdam, drankje doen?
Hoiii… ik ben twee keer in september in Thailand geweest en heb in het Noorden wel veel regen gehad (maar tussen de buien door volop zon) en in het Zuiden heb ik eigenlijk alleen maar zon gehad en af en toe een bui, dus ja… ik zou me daar niet door laten afschrikken.