Wie heeft er zin om in September 2 a 3 weken naar Thailand of China te gaan? 2 weken rondreizen en vervolgens 1 week naar bountystrand heerlijk relaxen…
Het liefst begin september…!
Afrika of Curacao lijkt mij ook helemaal top. Als het maar een verre reis is…
Bekijk maar mn oproepje. Ik wil graag half september voor zo’n 3 a 4 weken naar Zuidelijk Afrika (reis van Kaapstad naar Victoria Falls).
Ben al druk bezig met alle reisorganisaties uit te pluizen. Waarschijnlijk wordt het een groepsreis, al neig ik toch ook naar backpacken en het zelf allemaal uit te zoeken. Ben vorig jaar naar Australie geweest en dat beviel toch wel erg goed!
Thailand en een bountystrand klinkt trouwens ook erg goed, moet ik toegeven!
Ik hoor het wel!
groetjes Eva, binnenkort 26j, Eindhoven
Dag Denise lijkt me een leuk idee,heb je al een voorstelling hoe en wat je precies wil gaan doen daar.Ben zelf voor 3 jaar geleden voor het 1 in het mooie Thailand geweest. Heb samen met mijnn vader daar een woning omgebouwd.Mijn vader heeft in het Noord O0sten een woning.De mensen zijn vriendelijk etc.Ik woon momenteel in Zwitserland maar sluit graag bij je aan om die kant op te gaan.Had zelf al een planning van 4 tot 6 weken te gaan reizen rond die tijd.Ben by the way 27 (man) heb tot 1 jaar geleden 22 jaar in NL gewoont. Gr Doome
Ik heb net een oproep geplaatst voor Zuid-Afrika… Zag later jouw berichtje… Ik wil in September naar Zuid-afrika… lekker ver weg … en veel mooie dingen zien/ervaren!
maar als je geintresseerd bent kan je me mailen…
Zuid Afrika is zeker een optie…ik ben al in contact met Eva die ook graag naar Afrika wil in September… Misschien is het leuk om met een internationale groep een reis te maken door Zuid Afrika?
Wat is je emailadres? Je kunt mij mailen : [EMAIL=“denisestelling@hotmail.com”]denisestelling@hotmail.com