september, 2 weken naar de zon, wie gaat mee???

Hoi misschien-straks-reisgenootje!

Ik ben 29 jaar, woon in Wijchen en ik heb dit jaar heel heel veel pech met vakanties!

De komende 3,5 weke heb ik vrij, en ik zou eerst

  • Naar India gaan met mijn vriend, voor een maand. Tickets only geboekt, Maar het ging uit.
  • Vervolgens zou ik a.s. zondag met mijn moeder naar Marokko gaan, we hadden alleen tickets geboekt (weeze-marrakech en agadir-weeze) en zouden daar zowel gaan relaxen als veel zien!

Nu is mn moeder ziek geworden en kan niet gaan. Mn vriend en ik zijn weer bij elkaar, maar hij had inmiddels al een andere reis met vrienden geboekt voor een maand, en is nu weg, ik had die reis met mn moeder geboekt, die dus nu niet doorgaat!

Afgelopen 24 uur nog iemand geprobeerd te vinden die meegaat naar Marokko, het ticket is 250 euro inmiddels (ik betaalde 150) en mn ouders wilden zelfs dat ticket voor die persoon betalen, want mn moeder zou anders ook geld kwijt zijn en wil graag dat ik op vakantie ga, heb ik ook echt nodig!!!
Maar helaas kan ik niemand vinden die mee wil. Ook niet in mijn vriendenkring.

Nu laat ik mn India en Marokko ticket helaas maar liggen en het enige wat ik nu wil is naar de zon!!!

Turkijke, Portugal, canarische eilanden, spanje, het maakt me niet meer uit, als ik maar wegkan!

Ik heb vakantie vanaf nu, tot 3 Oktober en wil graag 12-14 dagen weg.

Ik ben nu op zoek naar een reisgenootje voor September, voor een week of 2,5/3!!
Ik zoek iemand tussen de 23 - 35 ongeveer.

Over mij:
Ik ben een betrouwbare meid, lief en zorgzaam, gevoelig, open en serieus, kat uit de boom kijken, meer aan de zijlijn staand dan makkelijk in groepen en verder geduldig, een denker, en een doorzetter.

Maar zoek dit niet perse in een reisgenootje hoor! Juist tegenpolen trekken elkaar vaak aan, dus ben je heel extravert, spontaan en een “doener”, geen probleem, dat is ook leuk!

Uiteraard wil ik wel samen uit/samen thuis, dus niet als we op onze bestemming zijn dat je na 2 dagen je spullen pakt en vertrekt ergens anders heen;-)

Verder zoek ik in een reisgenootje ook gewoon gezelligheid, lol, maar ook gewoon kletsen/praten over dingetjes, en met anderen die we daar/in hostels enzo ontmoeten optrekken. Maar mocht je s paar uurtjes alleen willen zijn vind ik dat je dit ook naar elkaar moet kunnen aangeven!
Graag ik zowel wat dingen zien/ondernemen als lekker relaxen bij zwembad/zee!

Hopelijk tot snel! Ben benieuwd!
Groetjes Jessica

Tot hoors!
reacties op: jessica_burgers@hotmail.com

hoi!

Ik en nog 2 anderen (m en v, van deze forum) gaan 13 september naar Ibiza! Ik en V gaan tot 20 september en die andere gaat nog een weekje door.

Als je zin hebt om mee te gaan, gezellig!

Groetjes
Mark

oke, dat kan! wie gaat nog door??
en wat voor soort vakantie willen jullie houden ? ik heb niet zoveel zin in een feestvakantie;-)
en hebben jullie al hotels ofzo geboekt?
hoe oud zijn jullie?

wij zijn met zn drieen, 2 man 1 v.

Ik ben Mark 27 jaar.
Zij is 24,
en hij is 31 en gaat 1 week langer door.

Wij gaan voor zon zee strand stappen chillen eiland verkennen shoppen uit eten etc. als het maar gezellig is! wij gaan sowieso niet elke avond stappen.
appartement en tickets zijn al geboekt.

oke maar lijkt me toch maar raar, als ik dan samen met een 31 jarige man samen nog een week, doorga, ik heb gewoon een vriend, lijkt me nogal gek…