Sept/Okt2012 - April 2013 Curacao

Hallo iedereen,

Ik ben Andy , 22 jaar jong en ben van plan om na de zomer richting curacao te vertrekken om zo lekker de winter in nederland te skippen. Ik van plan er als kok te gaan werken omdat ik hier al wat jaren ervaring mee heb. Nu vroeg ik me af of er meer mensen in de horeca gaan werken daar of al reeds werken? en wat de hotspots zijn qua horeca/uitgaansgelegenheden. Wat betreft huisvesting heb ik al het een en ander gezien via internet, maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen. Ben benieuwd naar jullie reacties!

Gr andy

Wat ik je als tip kan meegegeven voor als je naar CuraƧao vertrekt is de website DushiDeals in de gaten te houden. Op deze website vind je van allerlei leuke dingen met minstens 50% korting. Veel coupons zijn 3 maanden geldig waardoor je ze uit kan geven als je straks hier bent. Echt heel erg leuk en scheelt een hoop geld. Je kan je gratis aanmelden op de website en dan krijg je gewoon een mailtje met de deal er in. Kan je kijken of het wat voor je is, zit altijd wel wat voor iedereen tussen!

Succes en groetjes!

Hey Andy!

Ben je toevallig ook op zoek naar een huisgenoot? :slight_smile:

Groetjes,
Kim