Sentido Oriental Dream Resort of Three corners Fayrouz Plaza

Beste,

Ik wil op 30 juni 2013 naar egypte gaan om een lekker weekje te relaxen en wat te snorkelen. Nu heb ik twee hotels gevonden die me wel aanspreken: Sentido Oriental Dream Resort en Three corners Fayrouz Plaza. Deze twee hotels maken in beoordeling vrij weinig uit, maar vind ze wel prijzig (ronde de 750-800 pp voor 8 dagen). Is dit een normale prijs voor zo’n hotel in die tijd?

Maar mijn echte vraag is, welk hotel heeft de beste all-in? Ik wil graag hotel hebben waar de cocktails inbegrepen zijn en niet alleen maar wodka en bier. Daarnaast dat de minibar gevuld wordt met water om tanden te poetsen enzo. Als u wilt kunt u ook in het algemeen reageren op de hotels, zodat ik mijn keuze goed kan ondersteunen. Is er een mooi huisrif?

Ik dank u alvast vriendelijk

hoi hoi wat wil je in marsa alam of port ghalib gaan doen dan ga je alleen voor het snorkelen dan ? het is er allemaal super stil ook in de hotels en buiten je resort is er niks dan alleen zand ! ten eerste zijn dit 2 hotels van neckerman die toch wel de mindere hotels verkoopt je kan beter een hotel nemen bij arke reizen die heeft de betere hotels !! ik zou kiezen voor hurghada als ik jou was . ik kan je een heel goed hotel aanbevelen dat is dana beach resort in hurghada dit is een toppertje Gr Ron.

Beste, Bedankt voor uw reactie,

Het is ook niet de bedoeling om (al te veel) buiten het resort te komen. Ik ga inderdaad voor het snorkelen, wil dus echt een huisrif hebben. Waarom zouden dat dan volgens u de minderen hotels zijn? Ze scoren over zoover.nl toch wel redelijk goed. Ik heb ook naar Dana Beach gekeken, maar daar zou dan geen echt huisrif bijzitten en ik denk dat het te grootschalig is.

Groetjes

Hoi,

De hotels van Arabia/Arabella en Bel Azur in Hurghada hebben een prachtig huisrif.

Kijk eens bij hotels in Marsa Alam.Bijv.Hotel Brayka Bay.Kun je super mooi snorkelen.

Groetjes Mini.