self safari 2014

hallo allemaal, ik en een goede vriend van me willen een self safari/ overland tour maken in het continent Africa. beginnende in South Africa tot aan Rwanda/ Kenya rijden. tijdsduur?? ik heb alle tijd of het nu een half jaar is, 2 maanden minimaal, …

ik (we) zou het leuk vinden om meerdere reisgenoten/ geïnteresseerden te vinden voor die tijd die mogelijk geïnteresseerd zijn. het ‘beste’ zou zijn om met een gezelschap van 6-8 en meerdere 4x4 te huren. de mooiste natuurreservaten bezoeken, duiken met de witte haai gansbaai/ cape town, masaai mara, survival technieken in de praktijk brengen, ‘steden’ bezoeken en eten in de beste restaurants of juist bij de locals, alles kan…

ivm de safety is het beste om in een groep te rijden en verblijven. wild camperen…gewoon in de natuur (ben regelementen aan het opvragen omtrent wild camperen), kilimanjaro beklimmen, …

een reisschema maken…hoeven er niet strak aan te houden maar wel beetje leidraad.

wie is er geïnteresseerd? ge moet wel financieel draagkracht hebben om dit te kunnen doen…welke periode: weet nog niet. is te bezien.

een goede fysieke conditie is aan te raden of men moet ernaar werken tot aan vertrek, talenkennis engels is basis. frans is een pré. mensen met medische achtergrond zeer gevraagd.

wie heeft reis’self safari’ experience? ex militairen? jongeren?..

ikzelf ben van 1974…ex special forces (commando parachutiste), woon aan de Belgisch kust bij Brugge (via pb meerdere persoonlijke gegevens opvraagbaar). heb langere periodes in Africa gezeten, ben ex chef keuken, vraag wat men wil weten via pb svp.

thanx