Sealight Resort Turkije

Hallo iedereen.

Ikzelf ga met mijn partner en twee bevriende koppels in augustus naar het Sealight Resort Hotel.

Nu wil ik wel eens weten of er mensen zijn die met dit hotel al ervaring hebben …

Wie geeft er eens zijn mening?

Bedankt!

Hey hallo,

Vorig jaar zijn we naar dit hotel geweest en het was gewoon fantastisch, dit jaar gaan we weer in september, we kijken er al naar uit!cheer

Oeps, was ik nog vergeten, als je vraagjes hebt ofzo laat maar horen!:dag:

Hej Kim

Sorry voor het iet wat late antwoord maar ik ben een tijdje niet op het forum geweest!
Wij vertrekken 1/08 dus zijn aan het aftellen.
Enkele vraagjes: zijn luchtmatrassen enz toegelaten? Mag je pas vanaf een bepaald uur de handdoeken 's morgens gaan leggen of is het echt zo dat mensen om 4u 's nachts opstaan? Kan je op het domein hakjes dragen of is het beter dat je platte schoenen meeneemt? (Daar heb ik vorig jaar namelijk een groot probleem mee gehad in een ander hotel…)

Bedankt!

Grtjs!

Hoi,

Handdoekje leggen is eigenlijk niet nodig, wij kwamen vaak om 10:00 en dan was er nog genoeg plek, s’ochtends een beetje in de schaduw en s’middags de zon.
Om 04:00 al handdoekje leggen, daar heb ik bij ons niks van gehoord hihi.
Ik moet wel zeggen dat wij in september geweest zijn dus buiten de schoolvakanties, weet niet hoe het begin augustus is.
In de zee is het superleuk om je luchtmatras mee te nemen, in ons zwembad heb ik daar zelf niet veel van gezien maar ze waren er wel, geen probleem dus.
Sealight is een hotel op verschillende niveau’s dus platte schoenen zou ik zeker meenemen maar hakjes kan je ook meenemen, als je van beide 1 of 2 paar meeneemt, (weet niet of je een schoenentic hebt) maar dan kan je het beste aanvoelen wat je prettig vind, ik had iig beiden bij vorig jaar.

Heel veel plezier en laat weten hoe het geweest is!:vak01:
Wij tellen ook af, nog maar 9 weekjes voor ons

groetjes Kim

Wij gaan deze zomer voor de 3de maal naar Sealight - wij vinden dit een super hotel ! Alleen de vele katten rond de eetzaal vinden wij nogal vies, er is in het midden van het terras zelfs een plaatsje met aarde (en wat planten,een boom …)waar de katten hun behoefte doen, en dan alles toedekken! 'k zou aanraden : aarde verwijderen !!!
De hotelgasten geven ook eten aan de katten, dit zou verboden moeten zijn in de eetplaats.
Hier zou het management toch wel iets moeten aan doen.
De katten krijgen genoeg eten door het hotelpersoneel verder van het resort af. (zelf meedere keren gezien)

Hoi Limburgers,

Dit hebben wij zelf vorig jaar ook aangegeven in het hotel. Het was echt niet meer normaal.
Ik heb zelf 3 katten en ben een enorme dierenvriend maar in vergelijking met 2009 waren er in 2010 wel erg veel katten!
Ik hoop dat hier inmiddels wat aan gedaan is, voor de gasten En de katten.

Misschien kunnen mensen die inmiddels geweest zijn of binnenkort gaan hier meer over vertellen.

Fijne vakantie alvast!

Hoi,

Nog iemand recente ervaringen met hotel Sealight resort in Turkije ??

Wat is de transfertijd van Bodrum tot het hotel ??
Denk dat via Izmir dichter is maar die vluchturen zijn niet zo goed.

Bedankt alvast
gr