School voor uw kinderen waar nederlandse les word gegeven. Agadir

Woont u in agadir en heeft u kinderen die u gewoon nederlandse les wilt geven net als in nederland of wilt u ze arabisch leren. of wilt u ook arabisch leren dan moet u hier zijn **Nom de l’établissement : **: EPSILANG INSTITUTE FOR
Description :
Secteur : Privé
Type : Enseignement de langues
Adresse : 8 boulevard Hassan I Dakhla AGADIR
Ville : Agadir
Téléphone : 05 28 23 55 33

voor mensen die alleen nederlands spreken: 0666812206

Hallo,

Bestaat die school echt?
Zo ja, waar ligt die school in agadir en zou het mogelijk zijn om daar stage te kunnen lopen??

Groetjes,
Naoual

hoi naoual
de school is nog new ze zijn nog bezig met kinderen verzamelen
maar ik zal je op de hoogte houden

groeten

Hoi sarmari,

Het zou helemaal geweldig zijn als je me op de hoogte zou houden. Ik studeer namelijk pedagogish werk en mag een periode van 1 maand stage lopen in het buitenland. En heb gekozen voor Marokko, agadir. Ik begin mijn stage namelijk in Februari, zou het voor die tijd allemaal al rond zijn? Kan ik ook bellen voor meer informatie?

Alvast bedankt voor het antwoorden van mijn vragen.

Groetjes,
Naoual

Krijg ik nog antwoord?, a.u.b…

hoi, haha sorry had ff geen tijd.

Ik denk dat ze pas na de zomervakantie egt gaan beginnen.
Dat is wat ik laatst heb gehoord.

groeten

Hoi, is niet erg dat je geen tijd had:D
Maar kan ik misschien wat meer informatie krijgen, wanneer na de zomervakantie? en kan ik misschien iemand daarover spreken die meer weet hierover??? Dit is namelijk heel belangrijk voor mij…

Ik hoop graag weer antwoord van je te krijgen.
Groetjes, naoual.

???

ik ben benieuwd naar de school, wil je mij op de hoogte houden?

Die school bestaat denk ik niet eens, vandaar dat er ook niet gereageerd wordt…
Ik heb onderhand al een stageplek gevonden op een school in agadir…
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

dank je wel
worden daar ook nederlandse lessen gegeven?

Nee, dat niet.