Zelf loop ik al jaren met het idee om in marokko te gaan wonen. Deze zomer willen we stap toch eindelijk maken. Zelf heb ik 2 zoons een van 14 en 12 die ik nartuurlijk meeneem. Wij gaan in Agadir wonen.Ik lees hier dat er veel mensen in het noorden leven. Ik vroeg me af zijn er ook mensen uit Nederland die in Agadir wonen en kinderen hebben. Graag zou ik in contact willen komen met ze om infomatie uit te wisselen. Ik hoop dat ok een reactie krijg.
Hoi!
Ik wil ook heel graag in agadir gaan wonen, ik heb een dochter van 2 jaar en een zoon van 9 jaar. Op zich is werk geen probleem voor mij aldaar maar het grootste probleem is een huis! huren of kopen? Ik zou graag willen weten of jullie al het een en ander al hebben uitgezocht? Ik ga nu pas beginnen!
groet
hallo ik woon ook in agadir
en voor mensen die opzoek zijn naar huizen.er worden hele leuke appartementen gebouwd van addouha en asaada voor maar 25 duizend
groeten
ik heet samira ik wil graag in agadir wonen.het is voor mij een moelijk besluit. ik heb drie kinderen 5-4- en drie maanden. wat dank je. zal ik dat doe of niet jij woont daar. mag ik je mening. ik wil mijn kinderen in een nederlandse school laten leren.ik hoop dat je mij een advies geeft.en je ervaring vertelt
ik woon ook al een tijdje in agadir
ik heb twee dochtertjes het is er egt supper leuk
en dit is het adres van een school waar nederlandse les word gegeven
groeten
**Nom de l’établissement : **: EPSILANG INSTITUTE FOR Description : Secteur : Privé Type : Enseignement de langues Adresse : 8 boulevard Hassan I Dakhla AGADIR Ville : Agadir Téléphone : 05 28 23 55 33
mag ik je vragen wat je bent gaan doen voor de kost in Agadir, hoe kom je aan je levensonderhoud, en is er voor een marokk/ned vrouw werk te doen daar,graag hoor ik wat meer van je alvast bedankt.
graag hierop antwoorden.(via priveberichtje hier op wereldwijzer!)
gr. fouzia
Ik ben ook zeer geinteresseerd naar jouw verhaal.
Is het makkelijk om als Ned/Mar werk te kunnen zoeken daar?
Is de school goed voor de kinderen? Wat leren ze er?
Ik wil mijn appartement in Agadir verkopen.
Het appartement bevat een slaapkamer en een woonkamer. WC en douche zijn apart. Ruime keuken. Het ligt in “elhay elwafa”, 5 min van souk elsamak en 2 min van busstandplaats (ma7ata dyel elkirran). Tevens op loopafstand van de bekende souk el7ed. Het is dus erg centraal! En er is 24/7 bewaking.
Het is gelegen op de 2e verdieping. Het geheel is 54 vierkantemeter. Ik verkoop m omdat ik een kamer erbij wil, voor de rest is hij prefect, je kan er zo in wonen.
Bij interesse pm me voor foto’s.
Beste allen
Mijn naam is Aicha, ik heb 2 appartementen in Agadir. een komt per 15 october leeg te staan en een is leeg voor tijdelijk te huur, wil je nu of in de toekomst (tijdelijk) of voorgoed in Agadir wonen laat me dat weten, de prijzen zijn redelijk en betaalbaar.
Mijn man en ik zijn onze verhuis naar Agadir aan het regelen. Wij zijn beiden Marokkaans maar we zijn in België opgegroeid. Mijn man wil daar een eigen zaak beginnen en ik wil er werken in de toeristische sector en vrijwilligerswerk doen.
Ik zou graag in contact komen met mensen uit België of Nederland die er wonen of ook van plan zijn er te gaan wonen om een beetje te praten over hun ervaringen. Ook ervaringen van mensen die in andere Marokkaanse steden wonen zijn welkom!
Mijn mail is freebird@live.be, aarzel niet en voeg me toe op msn of mail me.
Hopelijk tot gauw!