Ik ben op zoek naar een school waar nederlandse les word gegeven.
Of een nerderlands bedrijf.
Graag hoor ik van jullie
Hoi,
Ik kom heel veel in agadir maar heb eigenlijk nooit gehoord dat ze dit hebben daar.Heb het wel eens met een vriend van ons erover gehad i.v.m onze kinderen die ik ook de nerderlandse taal wil leren voor als we daar gaan wonen.Hij heeft mij verteld dat dit er niet was. Of dat waar is weet ik niet.MIsschien kun je eens bij de ambasade navragen of dit mogelijk is in agadir.Neem aan dat zij er dan wel van op de hoogte zijn.
Er wonen veel gepensioneerde nederlanders in agadir.Misschien zit er toevallig een leraar bij en vind hij het leuk om les te geven.Is ook nog een optie.
Succes in iedere geval met zoeken.
Gr patricia
bedankt voor je info.
wat leuk ben je van plan om in agadir te gaan wonen?
ik vind het egt een prachtig stad.
groeten
Hoi,
Ja we lopen al een paar jaar met het idee om ons daar te gaan vestigen.Maar mijn man is er nog niet helmaal uit wat hij daar wilt gaan doen. Je moet toch eerst iets hebben zodat je ekerheid hebt dat je ook een inkomen hebt.Ik heb een zoontje en een dochter en die moeten ook naar school etc. Wie weet.Woon je in agadir of heb je ook plannen?
Gr patricia
hoi,ja ik woon al een tijdje in agadir.mijn
man heeft een eigen bedrijf. ik heb 2 dochtertjes
die zitten op een prive school.Ik zelf ben opzoek naar werk maar het liefst voor een nederlands bedrijf op school voor nederlandse les ofzo iets
ik hoop dat ik snel wat vind ik verveel me een beetje thuis.
groeten