Is er een school in Agadir waar nederlandse les gegeven wordt?

Hallo lieve leden.Ik wil graag weten of er een school in agadir is waar nederlandse les word gegeven

alvast bedankt

Hoi
ik heb je naam van je bericht even veranderd. zo is het meteen duidelijk wat de vraag is.
groetjes lotte
forumbeheerder Marokko

hoi samira ik ben ook op zoek naar een nederlandstalig school in agadir. Heb je meer informatie

hoi hoi ik heb jammergenoeg nog geen news
ik wacht nog

groeten

oke maar toch bedankt.Laat je me toch iets weten als je meer weet.dank je

hallo allemaal
ik heb dit advertentie in agadir net gelezen en dacht misschien wel iets vr jullie
Offre d’emploi > cours en FALMENT & HOLLANDAIS
Pour tous ceux qui souhaitent travailler dans le tourisme ou d’émigrer vers la Hollande ou la Belgique.Je vous proposent des cours en néerlandais 20 heures à 1500 dirhams, 30 heures à 2200dirhams. Les cours ont lieu dans le CENTRE SALAM à cité dakhla. Pour s’inscrire veuillez envoyer un mail à l’adresse suivant pour fixer un rendez vous à l’école mariapluymnl@hotmail.com

hoi hoi kun je dit voor me vertalen aub

weet iemand mischien hier meer over?
graag hoor ik van jullie

Hoi,

Ik neem aan dat de Nederlandse les voor jezelf is? Of is het voor je kinderen?

Voor Nederlands onderwijs in het buitenland (zowel primair als voortgezet) kan je kijken op www.stichtingnob.nl.
Voor zover ik weet is er geen school voor Nederlandse taal en cultuur in Marokko.
Wel is er een international office van de Radboud Universiteit Nijmegen in Rabat.
Dit is hun link: http://www.ru.nl/io/internationale/nederlandse/rabat/

Misschien heb je er wat aan. Succes!

Groetjes,
Femke