Agadir: Wonen & Werken

Hallo,

Mijn man en ik zouden graag in Agadir gaan wonen, we zijn zelf afkomstig van die streek maar we zijn in België geboren en opgegroeid. Ik werk hier in de toeristische sector en zou graag in Agadir ook in die sector werken in combinatie met vrijwilligerswerk. Het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die ook uit België of Nederland komen en nu in Agadir (of Marokko) wonen want het blijft een grote stap en ik zou graag horen hoe zij het leven daar ervaren.

Groetjes

Hallo,
Ik zou ook graag een paar maanden werken in agadir. Niet om te blijven, maar max drie maanden. Ik ben bachelor verpleegkundige en zou het liefst in een ziekenhuis of een hotel werken.
Sara

En ben jij al bezig met het zoeken naar een job daar? Ben je Marokkaans of spreek je de taal?

Wij gaan binnekort een maand naar daar om een huis te kopen in de eerste plaats en ook om te kijken wat onze opties zijn.

9 december ga ik naar agadir, eerste week ff vakantie en tweede week ga ik een bezoekje brengen aan de ziekenhuizen daar om te zien of er opties zijn. Ik ben niet Marokkaans, ik ben belg, en ik spreek de taal niet maar ben het een beetje aan het leren. Ik spreek wel Frans…

Oh ok, ik wens je veel succes! Met Frans zal het wel lukken daar :dag:

Ik zou graag in contact komen met mensen uit België of Nederland die er wonen of ook van plan zijn er te gaan wonen om een beetje te praten over hun ervaringen. Ook ervaringen van mensen die in andere Marokkaanse steden wonen zijn welkom!

Mijn mail is freebird@live.be, aarzel niet en voeg me toe op msn of mail me.
Hopelijk tot gauw!

Dank je, misschien horen of zien we elkaar wel eens… zou ik leuk vinden…

Als ik je email toevoeg op msn, dan geeft hij aan dat hij je niet vindt.
BTW, spreek jij arabisch???

Oh dat is raar, geef me anders jouw email adres via pm dan voeg ik je toe of mail me gewoon via hotmail.