Scandinavie 2-3 weken in periode april-juli met wagen

Ben van plan om in de komende maanden voor een 2- tot 3-tal weken Noorwegen en Zweden te doorkruisen met de wagen (tot aan het noorden). Voornaamste bedoeling is om te wandelen in een aantal natuurparken en eventueel een aantal stadjes te bezichtigen.
Ik ga met de bedrijfswagen, dus transport is al gratis :slight_smile:
Ikzelf ben 27j (m), reis vrij regelmatig (ver en dichtbij), fotografeer graag, ben sociaal en zeker nie moeilijk. Er ligt nog niks vast.
Mocht je interesse hebben: er is nog plaats in de wagen. Laat maar iets weten.

Pieter

Beste Pieter,

Ik stuur een reactie op je idee om door Scandinavie en dan met name Zweden en Noorwegen te reizen.

Het lijkt mij leuk om eventueel met je reis mee te doen. Op dit moment ben ik al in Finland een van de andere Scandinavische landen. Ik doe hier op het moment vrijwilligerswerk in 1 van de 10 youth centres. Ik zou graag meer willen zien van Finland en de andere Scandinavische landen en heb naast mijn vrijwilligerswerk redelijk wat ruimte om te reizen en te genieten van al het mooist dan Scandinavie te bieden heeft. Met name de rust en de prachtige natuurgebieden spreken mij aan, maar natuurlijk is het ook mooi om een aantal van de steden te zien.

Misschien is het een idee om eens van gedachten te wisselen en te kijken welke mogelijkheden er zijn. Mochten er nog leuke ideeen uit ontstaan kunnen we altijd kijken of er een leuke reis te plannen is. Je kunt ook eens reageren op mijn bericht op mijn website Je kunt ook eens reageren op mijn bericht op mijn website http://www.avontuurlijke-reizen-vakantie.nl/blog/2008/03/19/rondreis-door-scandinavie/

Met vriendelijke groet,
Michel Faas
www.avontuurlijke-reizen-vakantie.nl/blog