Scandinavë groepsreizen

Hallo iedereen,

Ik zou graag deze zomer een rondreis maken naar Scandinavië en bij gebrek aan een reisgenoot die dezelfde reis wil maken, ben ik aan het kijken voor groepsreizen.

Ik heb al gekeken naar Joker en Kriskras maar dat is steeds kamperen. Ik hou niet echt van dagenlang in een tent slapen, dus die vallen al af (maar chalets / jeugdherbergen zijn wel ok natuurlijk).

Kras lijkt wel een mooie rondreis door Scandinavië te hebben, maar aan de foto 's te zien zijn dat allemaal 50-plussers. Dan heb ik toch liever een jongerenreis of een reis met gemengde leeftijden (zelf ben ik 25).

Naar Contiki heb ik ook gekeken, maar dat schijnt “met de bus van de ene kroeg naar de andere rijden en elke avond dronken worden” te zijn, en ik ben niet echt zo’n fuifbeest.

Trafalgar ziet er dan weer interessant uit, maar is vreselijk duur.

Kent er iemand nog betaalbare reisorganisaties waar ook jonge mensen meegaan en waar je toch niet de hele tijd in een tent moet slapen en partyen? Andere tips zijn ook welkom!

Alvast bedankt

Michelle2007

heb je al eens op www.labyrinth.nl gekeken?

Heel erg bedankt voor de tip! De site ziet er inderdaad interessant uit, alleen heb ik de indruk dat het ook daar steeds kamperen is, of zie ik iets over het hoofd?

Dat zou weleens kunnen ja, dat durf ik niet te zeggen…