Sawy even voorstellen

Beste lezer,

Ben jij die leuke dame die ik zoek voor deze leuke reis?
Ben jij tussen 18 en 55 jaar?
Ik ben Sawy 38 jaar oud uit Rotterdam heel druk in het dagelijks leven met werk en veel andere activiteiten.
Nu heb ik de mogelijkheid om voor 1,5 week met mijn auto zo een zuid west Europese toer te maken.
De voorlopige planning is naar 3 leuke plekken voor RAFTING naar zuid oost Frankrijk tegen de Franse Alpen aan.
Hierna voor een heerlijke pizza en pasta maaltijd naar Italië.
Vervolgens langs de Franse kust via Marseille, Montpellier, Perpignan richting Spanje. Rusten in Barcelona en genietend verder naar beneden Almeria.
Hier vandaag met de boot naar Marokko (El Huceima). Paar dagen hier genieten en daarna op gemak weer rustig genieten en rusten op spontane plekke naar huis.
Aan het eind een heerlijke Europese toch met leuke ervaringen overhouden die je nog na kan vertellen.

Ik ben een heel normale man die heel familiair is en goed in de omgang.
Heel druk familie, vrienden en ander sociale leven dat gebundeld is met een drukke baan met grote verantwoordelijkheid.

Daar een reis voor 1,5 week best lang te noemen is, wil ik de persoon voordat ik vertrek graag even leren kennen
Reiskosten voor auto , etc.,. betaal ik want ik ga toch die kant op.
Verblijf, eventuele activiteiten en maaltijden delen we samen.

Vertrek voorlopige planning 28 juli 2015, kan 1 a 2 dagen later eventueel.
Terug op 8 of 9 augustus 2015 in Rotterdam.
Wil je ook enkele andere leuke plekken zien dan kunnen we dit bespreken.

Lijkt dit je leuk.
Neem dan snel contact met mij op.
Dit is een heel serieuze advertentie.

Ik wacht op jouw reactie.

Groeten,

Sawy.

Saw,
Het is niet aangewezen om zomaar je contactgegevens te plaatsen,de mensen die eventueel interesse moesten hebben in je oproepje kunnen je best een priveberichtje sturen.
Kan je nadien nog altijd afspreken met de persoon om je gegevens uit te wisselen !!

Hoi Sawy ,welkom op wereldwijzer!
Ik las in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot om de Franse Riviera te ontdekken?
Heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum gevonden hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten).
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 met het vinden van de juiste kandidaten, Sawy !
groet,georgessiam.