Sapa /dinsdagmarkt Coc Ly

Dag allemaal,

Ik ga in december naar Vietnam en wil Sapa graag vooraf boeken bij de Sapa Sisters. Omdat ik pas op zaterdsg in Hanoi aankom (vanuit NL), is de zondagmarkt helaas geen optie. In de LP vond ik de dinsdagmarkt in Coc Ly. is iemand daar al eerder geweest?

Als ik echter naar Coc Ly ga, ben ik een trekkingdag kwijt. Heb ik genoeg aan twee trekkingdagen (en een dag voor de markt) of raden jullie een extra dag aan? Deze dag gaat dan ten koste van Hanoi of het NP bij Hanoi (kan even niet op de naam komen).

Gr. Ingrid

Kleine aanvulling: ik bedoel het NP Phong Nha-Ke Bang bij Hoi An. (het is nog vroeg…). Daar heb ik nu 2,5 dag voor uitgetrokken. Voor Hanoi nu twee dagen.

Hoi Ingrid,

Ik denk wel dat je genoeg hebt aan twee dagen trekking en een dagje markt in Sapa. Sterker nog: naar mijn idee heb je overal precies genoeg dagen voor uitgetrokken :wink:

Hoop dat iemand je nog kan informeren over de dinsdagmarkt!

Groetjes, Anne

Dankjewel voor je reactie Anne! Ik heb toch nog een vraag. Raad je aan om vooraf een (privegids) of pas als ik in Sapa ben? En kun je ook onderhandelen over de prijs bij Sapa Sisters of is dat ‘not done’ omdat het geld rechtstreeks naar de Black H’mong vrouwen gaat?