Hoi,
Kan iemand mij vertelen wat de beste manier is om met openbaar vervoer van Santander naar Bilbao te reizen.
Ik wil vanuit Santander een dagtrip Bilbao plannen en dus vroeg weg en dezelfde dag laat terug.
Groet,
Ton
Hoi,
Kan iemand mij vertelen wat de beste manier is om met openbaar vervoer van Santander naar Bilbao te reizen.
Ik wil vanuit Santander een dagtrip Bilbao plannen en dus vroeg weg en dezelfde dag laat terug.
Groet,
Ton
www.feve.es Is de website waar je de treinverbinding kunt vinden. www.alsa.es hier kun je de busverbinding vinden. Succes
Hoi,
Dank je,
Ik ga kijken.
Groet,
Ton
Hai Ton,
kijk even bij Satander by train or bus.com
Ik ben net een vlucht aan het boeken naar Bilbao , om vervolgens het pelgrimspad een stuk te lopen richting Satander/Viedo.
Prachtige route, ook mooi om te lopen.
Wel een erg steile route maar het mooiste stukje van de pelgrimsroute naar Santiago de Compastella.l
hopelijk heb je hier iets aan.
ik vind het erg leuk om met mensen over deze reis te communiceren.
mocht je er over willen praten?
groet,
jeaninke.
Hoi Jeaninke,
Bedankt voor je reactie. Ik ben een reiziger pur sang, dus ik praat ook graag over reizen.
Alleen deze post heb ik al een aantal jaren geleden gepost, dus ik ben al een tijdje terug;).
Niettemin bedankt voor de interesse en jij veel plezier met je reis. Klinkt goed.
Groet,
Ton