San Sebastian... hoe kom je er?

Met de auto of met het vliegtuig bijvoorbeeld… oke.

We willen met het vliegtuig… maar heb gekeken op site van KLM en Transavia en beide maatschappijen vliegen helaas niet op San Sebastian… Wat is dé (goedkoopste) manier om er te komen met het vliegtuig?

Je zou ook naar Biarritz kunnen vliegen en vanaf daar een auto huren. Wij zijn in zijn geheel met de auto gegaan, maar dat zou mij wel het meest logisch lijken als je per se wil vliegen ! Het is maar 50 km :slight_smile:

Of nog : vliegen op Bilbao (ook meer dan een bezoekje waard) en dan met trein of auto naar San Sebastian (ong. 100 km).

Of nog makkelijker: Vueling / Iberia hebben wel vluchten naar San Sebastian. Amsterdam -Barcelona-San Sebastian.

ik ben de eerste keer te voet gegaan. Kan ik iedereen aanbevelen. Maar ik heb er wel 8 weken voor nodig gehad :backpack:
maar sneller en ook voordelig is vanaf Rotterdam met Transavia naar Biarritz en vandaar met de trein. (het Spaanse gedeelte kost maar een paar euro) ’s morgen om 7:00 uur vertrekken in Rotterdam dan lig je een paar uur later in San Sebastian op het strand.

transavia vliegt niet meer op biaritz