Tip: Vliegen van en naar Spanje

Hallo,

Woon in Andalucía en probeer zo goed mogelijk overzicht te hebben van goedkope vluchten tussen Andalucía en Nederland. Zowel voor mensen die hiernaartoe komen als voor mijzelf om naar Nederland te vliegen.

Via de website van de Spaanse vliegvelden: www.aena.es, kun je alle vliegvelden selecteren en dan per vliegveld de luchtvaartmaatschappijen zien die op dat betreffende vliegveld vluchten aanbieden.

Echter, ik heb het gevoel dat hier niet alle maatschappijen op staan.

Is er iemand die daar een betere manier voor weet?:confused:

saludos,

Fries

Meestal kom ik goedkoper uit als ik verschillende luchtvaartmaatschappijen bekijk.

Transavia
Air-Berlin
Virgin Air of Virgin Express
En nog een hoop andere… :slight_smile:

Hoi Jochem,

Air-Berlin is inderdaad voor mij (Sevilla) een aardige optie, maar Transavia
(b)lijkt niet meer te vliegen op Sevilla. Daarnaast zijn Jerez en Granada (of zelfs Málaga) goede opties. Maar een goede en complete lijst van maatschappijen heb ik nog niet gezien.

groeten,

Fries

Hoi hoi,

Ik kijk meestal voor Jerez of Sevilla. Iberia is best goed, zeker als je ook zo´n Iberia kaart hebt (kun je gratis aanvragen), kun je ook punten sparen. Verder Airberlin, SN Brussels en zelfs ook Ryanair (vanaf Jerez via Londen Stansted naar Eindhoven).

Vaak kijk ik ook op www.skybreakers.nl, die hebben ook een goede e-mailservice.

Liefs,
Carolina

P.S. Fries, als je een keer hier in Jerez een rondleiding wil in een sherrybodega, dan laat je het me weten hè?! :wink:

Jij altijd met je sherrybodega :slight_smile:

Pas maar op hoor, dadelijk ga ik er nog op in…

Hey Jochem, dat mag hoor! Mijn aanbod is natuurlijk voor iedereen die hier in de buurt woont of op vakantie komt. En vanuit Malaga is dat inderdaad ook goed te doen natuurlijk! :wink:

En tja… Ik altijd met m´n sherrybodega… Ik vind het nu eenmaal een erg leuke job die ik hier heb en het ¨bodega-verhaal¨ blijft super leuk om over te vertellen! Bovendien lijkt het me ook wel leuk om, als het kan, hier eens mensen te ontmoeten van dit forum! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Eigenlijk houd ik niet van sherry… :frowning:

Maar nu weer ontopic :slight_smile:

Hoi Carolina,

Bij welke bodega werk je?
Bedankt voor je aanbod, erg aardig van je. Ik hou het in mijn achterhoofd…

groetjes,

Fries

kijk ook eens voor een aardig overzicht van alle low-cost aanbieders op:

www.europeancheapflights.com

groeten,

C

europeancheapflights heeft in de database nederland slecht vertegenwoordigd…

je kuntook eens hier kijken, staan een aantal vlieglinks die wel antwoord geven, en goedkoop zijn… via de site www.vakantieinspanje.startbewijs.nl kom je ook een heel eind.

realiseer je dat het aanbod per dag wisselt …

succes