Alle goedkope vliegmaatschappijen op één pagina

Voor de reislustigen:

Sinds kort is er een site waar een zeer groot aantal low-cost-carriers bij elkaar geplaatst zijn. Je kunt combinaties zoeken, etc. het bespaart veel uitzoekwerk.

Bij het nazoeken bleek het bijna altijd voordeliger, maar ik zou toch als advies geven om na het vinden van de goedkoopste mogelijkheid zelf nog een keer bij de desbetreffende maatschappij te kijken, soms is het dan toch weer voordeliger …!!! niet altijd.

Doe er je voordeel mee.

groetend,

piet meijers
www.spanjeservice.nl

een hele goede site! thx

Helemaal top, bedankt!

Oei, oei, ik word verlegen van die bedankjes …

Succes met de link voor alle low-cost-carriers!

piet meijers
www.spanjeservice.nl

Blozen is gezond! :wink:

Ze zijn niet allemaal even goedkoop. Je kunt je soms goed vergissen in spotprijzen van ‘’ voor €39,- kunt u naar Malága, nou dit is dus onzin, ik ben zeer bekend in de luchtvaartbranche, en vaak gaat er over dit bedrag nog 50 tot 70 euro luchthavenbelasting bovenop, en nog andere belastingen.

Laat je dus zeker niet verleiden tot van die spotprijzen want veelal komt er niks van. Transavia.com is zeker niet de allergoedkoopste, ik vind ze de laatste tijd nogal vrij duur.

Dat klopt en bovendien moet je ook soms rekening houden met extra kosten. Ryanair biedt bijvoorbeeld wel soms voordelige tarieven, maar je moet dan wel naar Charleroi of Eindhoven en ook die kosten lopen op. Vorige week landden we in Charleroi (ongeveer 120 km van waar ik woon) en ik betaalde € 30 om met het openbaar vervoer thuis te geraken. Bovendien duurde dit 3 uur ! Op die manier was Ryanair gewoon duurder dan Virgin of één van de charters (Thomas Cook, Jetair).

Ik schreef dus ook dat het alleen handiger is, en dat je het allemaal nog een keer na moet rekenen.

piet meijers

de 2e prijs die er staat is de daadwerkelijke prijs…makkelijk zoeken dus

Ja… en als je vlakbij Charleroi woont is het juist weer voordeliger…

Ik woon ook niet naast vertrekhal 2 van Schiphol…

Ik vind het een geweldige site!

Ook vooral goed dat je per streek kunt zoeken… bijvoorbeeld vanuit Andalutië naar Amsterdam, neemt Jeréz (waar goede bodega´s zijn), Sevilla en Málaga mee.

Fries

@ Raymond19 :

Op deze site staan juist de all-in prijzen, begrijp dus je opmerking niet. Iedereen die op dit forum komt reist wel eens en ergert zich groen aan het onduidelijke karakter.

Deze site scheelt gewoon een hoop zoekwerk. niks meer en niks minder. En daarna toch nog even checken…, toch?

En … de all-in prijzen !

groetend,

piet meijers
www.spanjeservice.nl

Beste lezers,

ik probeer de website te openen, http://ad.zanox.com/ppc/html/ppc_error_1.html, maar de link blijkt incorrect. In iedere geval, dat geeft ie aan. Als ik http://ad.zanox.com alleen intyp, dan kom ik op een site waarop ik moet inliggen; ‘we create partners’.

Wat is de goede link?

Met vriendelijke groeten,
Solange

Hoi,

Op dit moment biedt http://tinyurl.com/lowcostcarriers de beste zoekresultaten. Site is in het spaans, maar de taal kun je gemakkelijk wijzigen.