Weet iemand nog een goede RV camping in de buurt van San Francisco? Waar van je evt. met openbaar vervoer naar de stad kan. Is 1 dag SF voldoende of 2? Graag jullie reactie
Voor de meesten is 2 dagen minimaal. 1 dag echt te kort. Met een campground kan ik je niet helpen. Even wachten of Marenko reageert.
En daar ben ik al ![]()
Ik ken twee campgrounds in/bij San francisco waarbij je met het openbaar vervoer de stad in kunt. De eerste ligt bij het 49-ers stadium, Candlestick rv park. Wordt gerund door Chinezen. Eigenlijk niet meer dan een parkeerterrein. De eigenaar rijdt met een shuttlebusje op gezette tijden naar Downtown. Ik weet niet meer precies wat het kost maar de prijs viel ons wat tegen. Je kunt vanaf daar ook met het openbaar vervoer naar downtown. Is overdag prima te doen, maar 's avonds vonden we de wijk die je door moet niet echt prettig.
De andere ligt aan de overkant van de baai bij San francisco. Marin rv park
Schijnt ook niet meer te zijn dan een veredelde parkeer plaats maar beter dan Candlestick. Vanaf deze campground kun je met de ferry of de bus naar San Francisco downtown.
Hallo allemaal wij willen naar san francisco gaan met de auto maar schijnbaar is het daar erg duur om je auto te parkeren in het centrum,heeft iemand enige tips
eventueel om ergens cetraal te logeren maar dat je toch snel in het centrum kan geraken aub ?alvast bedankt mvg michael