Vanaf september 2012 verwelkomt Projects Abroad ook in Samoaiedereen vanaf 16 jaar die op zoek is naar vrijwilligerswerk in een bijzondere bestemming. Op Opulu, Samoa’s op-een-na grootste eiland, zijn er in en rond de hoofstad Apia verschillende vrijwilligersprojecten.
Zo is er behoefte aan vrijwilligers bij een aantal sociale projecten met kinderen, bijvoorbeeld op een kleuterschool of een centrum voor kinderen met een beperking.
Daarnaast ben je welkom als vrijwilliger bij een lesgeefproject op een lokale basis school of middelbare school. Hierbij help je vooral bij Engelse les, maar is er soms ook behoefte aan hulp bij andere vakken.
Wil je meer weten over vrijwilligerswerk in Samoa, bekijk dan onze website of neem contact op via [EMAIL=“info@projects-abroad.nl”]info@projects-abroad.nl / 078-6131356.
Leuk dat je geïnteresseerd bent! De minimale verblijfsduur voor vrijwilligerswerk in Samoa is 1 maand, maar je mag ook meerdere maanden gaan. Je kunt vanaf september 2012 aan de slag in Samoa. Er is alleen een minimumleeftijd van 16 jaar, een maximum leeftijd is er niet.
Heb al een idee of je een sociaal project wilt doen of een lesgeefproject? En weet je al wanneer en hoe lang je zou willen gaan?
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik zou het liefste een sociaal project willen doen.
Ik ben zelf bijna 32 en heb wel een vaste baan. Dus dan lijkt mij een maand het langst dat ik kan. Dit moet dan tegen die tijd natuurlijk met mijn werkgever geregelt worden. Maar dit lijkt mij een mooie en goede uitdaging.
Ik moet eerst goed sparen hiervoor, dus september komt voor mij te vroeg. Misschien volgend jaar maart, april.
Beste Sander, geeft niet dat het een plan is voor lente 2013. Dan heb je nog voldoende tijd om er rustig over na te denken en te sparen. Inschrijven mag en kan wanneer je er zeker van bent en is mogelijk via onze website.
Mocht je vragen hebben over de sociale projecten of over onze werkwijze kun je via de mail (info@projects-abroad.nl) of telefonisch (078-6131356) opnemen. We hebben ook een (gratis) Infodag gepland op 8 september in Eindhoven. Wellicht vind je het interessant om dat meet maken. Je kunt je via onze website hiervoor inschrijven (link: http://www.projects-abroad.nl/contact-en-meer-info/informatiedag-over-vrijwilligerswerk-in-het-buitenland/).
ik vind deze ook wel heel erg gaaf, het zsou bij mij ook om een maand gaan want ik heb ook een vaste baan.
ook vind ik het prettig dat er geinformeert werd door ook een dertiger
maar hebben jullie enig idee wat een ticket naar samoa kost??
Dat word flink sparen zucht. Al ben je daar waarschijnlijk weinig
Geld kwijt aangezien alles erbij zit.
Moet er nog eens overnadenken. Vind het wel onwijs gaaf
Wie kan er nou zeggen dat ze een maand op samoa hebben gewoond.
Moet je dan ook nog voor het project betalen? of is het de bedoeling dat je alleen de ticket betaald?
Mij lijkt het namelijk ook super om dit te doen…ik zoek nog een bestemming in maart/april 2013.