Samenwerking CUBAVISA

Beste beheerder,

Mijn naam is Misha de Haseth, eigenaar van CUBAVISA.

Wij verkopen toeristenkaarten voor Cuba. Sinds kort hebben wij ook een affiliate progamma en ik wil jullie ook de kans geven om daar bij aan te sluiten. Wij zijn veruit de goedkoopste verkoper van de toeristenkaarten. Dat komt omdat wij de visa groot inkopen bij de ambassade en blanco verkopen. Klanten kunnen de kaarten dan zelf thuis invullen, dit scheelt voor iedereen in de kosten.

Mocht je interesse hebben kijk dan op onze pagina voor meer informatie : http://www.cubavisa.net/winkel/affiliate-programma/

Bij meer vragen, twijfel dan niet om mij te berichten.

Groetjes,
Misha de Haseth

Hallo Misha,

Welkom op Wereldwijzer!

We krijgen heel vaak het aanbod om gebruik te maken van een affiliate programma. Dat is voor ons helaas niet te managen.

We hebben diverse mogelijkheden om jullie goed onder de aandacht te brengen! Deze mogelijkheden vind je op www.wereldwijzer.nl/mediakaart

Ik hoor het graag van je!

Groeten,
Jeroen Remijnse

Bedankt voor de reactie! Helaas zijn wij nu nog te klein om op verschillende media te adverteren, vandaar dat we het via affiliate wilden proberen, zo is het voor zowel ons als jullie nog enigzins interessant. Maar ik snap dat ik vast niet de enige ben :slight_smile:

Vriendelijke groeten.

Je kunt ook Wereldwijzer Partner worden voor 39 euro per maand. Je kunt dan wel zelf informatie plaatsen op Wereldwijzer over jullie organisatie en aanbod.

Hallo Misha, hoe gaat het nu met Cubavisa? Wanneer je een sticky topic neemt, dan ben je ook automatisch sponsor van het Cuba Forum op Wereldwijzer en kom je onder de aandacht van Cuba reizigers. Iets voor jullie? Zie www.wereldwijzer.nl/mediakaart