Samen naar het Noorden begin 2010

Voor onbepaalde tijd er even tussenuit. Dat is wat de laatste tijd door m’n hoofd spookt.
Je bent vooraan in de 20 en je kan nog alle kanten op. Maar welke? Op dat “kruispunt” sta ik nu heb ik zo het idee. Ik heb m’n vaste baan die me goed bevalt van de ene kant, maar wil ik dat de rest van mijn leven blijven doen?
Noorwegen/ Zweden/ Finland lijkt me al jaren erg leuk om nog een keer heen te gaan. Ik zie het wel zitten om een tijdje rond te reizen door deze landen met bijvoorbeeld een campertje of mijn eigen jeep. En dan zelf kijken waar ik uit kom.
Vrienden /bekenden hebben allemaal andere dingen zoals school, werk, samenwonen e.d. en die zitten niet te wachten dus op zo’n reis. Maar! Alleen is het ook een beetje saai he. Een gezellige meid erbij die graag mee wil zou natuurlijk veel leuker zijn.
Daarom zoek ik bij deze een leuke meid van ongeveer dezelfde leeftijd.
Herken je jezelf hier een beetje in:
Gezelligheidsmens, genieten van kleine dingen, buitenleven, lachen, hekel aan gezeur, humor (zo flauw mogelijk), rustig, muziek/dans/feest.
Het is natuurlijk geen checklist waar je aan moet voldoen, maar dan heb je een beetje een idee hoe ik ben.
Wanneer ik dan wil gaan? Ik dacht aan begin 2010.
Wie is haar standaard leventje ook even beu, en wil dit avontuur mee beleven?
Groetjes,
Tom

hey tom!

ik francis 21 jaar wil heel graag 2010 eind augustus als
ik afgestudeerd ben en hopelijk met diploma!:wink: gaan reizen alleen
wil ik Amerika gaan verkennen :slight_smile: backpacken!
into the wild
bij die gedachten ben ik echt totaal in me
element
alleen zijn er natuurlijk ontzettend veel dingen waar ik aan moet gaan denken
geld,wat mee,van waar tot waar
van wanneer tot wanneer
maar ook met wie!
ondanks dat je reis bestemming ander is als mijne
dacht ik ik ga toch even reageren
misschien kunnen we samen wat ideeën op doen
plannen maken tips zoeken
of misschien samen gaan!
en samen een plan trekken van waar tot waar en
welk land
tenzij
jou reis plan vast staat

nou hopelijk hoor ik van je

groetjes francis

Hallo Francis,

Sorry dat ik pas zo laat reageer op je spontane berichtje.
De datum en werelddeel is inderdaad een heel verschil met wat ik in gedachten had.

Maar daarom niet minder interessant hoor.
Zuid Amerika lijkt me ook erg leuk om heen te gaan. Wil zeker nog ooit naar Mexico. Dat lijkt me erg mooi. Was dat ook jou idee?

Het is trouwens ook wel erg koud in het noorden schat ik zo in januari haha.
Mijn interesse heeft nooit gelegen bij backpacken, maar wie weet weet je me wel over te halen.

Groetjes,

Tom.