Voor onbepaalde tijd er even tussenuit. Dat is wat de laatste tijd door m’n hoofd spookt.
Je bent vooraan in de 20 en je kan nog alle kanten op. Maar welke? Op dat “kruispunt” sta ik nu heb ik zo het idee. Ik heb m’n vaste baan die me goed bevalt van de ene kant, maar wil ik dat de rest van mijn leven blijven doen?
Noorwegen/ Zweden/ Finland lijkt me al jaren erg leuk om nog een keer heen te gaan. Ik zie het wel zitten om een tijdje rond te reizen door deze landen met bijvoorbeeld een campertje of mijn eigen jeep. En dan zelf kijken waar ik uit kom.
Vrienden /bekenden hebben allemaal andere dingen zoals school, werk, samenwonen e.d. en die zitten niet te wachten dus op zo’n reis. Maar! Alleen is het ook een beetje saai he. Een gezellige meid erbij die graag mee wil zou natuurlijk veel leuker zijn.
Daarom zoek ik bij deze een leuke meid van ongeveer dezelfde leeftijd.
Herken je jezelf hier een beetje in:
Gezelligheidsmens, genieten van kleine dingen, buitenleven, lachen, hekel aan gezeur, humor (zo flauw mogelijk), rustig, muziek/dans/feest.
Het is natuurlijk geen checklist waar je aan moet voldoen, maar dan heb je een beetje een idee hoe ik ben.
Wanneer ik dan wil gaan? Ik dacht aan begin 2010.
Wie is haar standaard leventje ook even beu, en wil dit avontuur mee beleven?
Groetjes,
Tom