wie kan mij vertellen of er in Turkije gelegenheden zijn waar aan salsa dansen gedaan wordt?
Ik wil graag volgende zomer voor een paar maanden in Turkije gaan werken en zou het heel leuk vinden om in een horecagelegenheid te werken waar veel salsa gedanst wordt.
Wie kan mij hier wat info over geven?
Voor de Salsa kun je volgens mij beter naar Zuid Amerika gaan ofzo.
Ik geniet in Turkije altijd van hun danstraditie.
Misschien dat ze in de disco’s nog eens een Salsa-dans draaien?
Ben benieuwd of je iets zult vinden in Turkije dat bij je past.
Bedankt voor jullie reacties.
Natuurlijk weet ik dat Salsa niet hoort bij Turkije maar ik dacht, als ik het kan combineren zou dat hemel op aarde zijn! haha.
Nou, ik ga vanaaf maar in ons kikkerlandje salsa dansen en dan moet ik het de zomer maar een paar maanden missen ben ik bang!
Ik woon in Turgutreis bij Bodrum en heb hier afgelopen zomer door Turkse leraren Salsa leren dansen met mijn verloofde! Hartstikke leuk was dat en de lessen werden in een hotel gegeven! Deze winter gaan ze weer beginnen met de salsa lessen hier in Turgutreis!
In Bodrum heb je ook een bar waar veel salsa gedanst wordt in de winter en in de zomer! De Bar heet: Cuba Bar!
Ik ga volgende week naar Turkije en vroeg me hetzelfde af als Holland.
Ik ga helaas niet naar Bodrum, maar naar Alanya.
Is daar ook iets van salsa te vinden?
Ik vond het erg leuk dat salsa dansen. Ik doe het nu niet meer omdat ik veel moet werken maar ik vind het nog wel erg leuk!
Als de winter voorbij is dan word er altijd aan het begin van het seizoen (april/mei) een show gegeven door professionele salsa dansers en ook door de leerlingen. Dit is altijd in Oasis Centre in Bodrum!
In Latino club, de bovendste verdieping van de Robin Hood is ook gelegenheid tot salsa dansen. Echt hele leuke bar! Ben zelf ook redelijk salsa (en buikdans) fan
VOnd het daar wel heel leuk, ook heb je daar een uitzicht over de hele haven van Alanya! SUPER MOOI!
Ja klopt! De bovendste verdieping van de Robin Hood! Ik weet helaas even zo 1 2 3 geen andere salsa-barretjes in Alanya.
En over de excursies, een boottocht is altijd wel fijn, ook heb je nog de kans om dan dolfijnen te zien (ik heb ze helaas bij een boottocht nog niet gezien, maar heb ook nog maar 2x een boottocht gedaan)
Verder kan je een jeepsafari doen. Heb ik ook goeie verhalen over gehoord, zelf nog niet gedaan. En ja er zijn heel veel leuke excursies!
Veel plezier!