Salina en Vilcabamba ?

Zijn Salinas (aan de kust ) en Vilcabamba een bezoek waard ?

Ik wil deze plaatsen eventueel in mijn reisschema opnemen maar over Salinas lees ik niks op dit forum .

Vilcabamba lees ik wel positieve ervaringen maar is het echt een aanrader ?

Ik reis in oktober

Cornelis,

Wij zijn nu in Vilcabamba en reizen vanuit hier naar Peru en na 2 dagen hier hoop ik dat je Vilcabamba nog kan opnemen in je trip. We verblijven in het Izhcayluma Hostel wat volgens mij het mooiste hostel ever is van heel Ecuador. Boek wel van te voren want het kan best druk zijn hier. Het wordt beheert door een stel Duitse Hippies en alles is Sehr Gemutlich zoals het de Duitsers betaamd. Massages, Raiki, Yoga alles voor een zeer scherpe prijs met een uitzicht waar je verliefd op wordt. Dit hostel heeft ook verschillende hike tochten uitgezet die je gratis en zonder gids kan lopen, ook kan je verschillende tochten per paard doen of op een mtb (met gids). Wij zijn vanuit Cuenca via Loja hier heen gekomen je kan op deze routes ook een minivan boeken deze rijden pas als ze vol zijn kosten een paar dollar meer maar scheelt zo’n 2uur in je reistijd. Succes en ik lees wel of je in Vilcabamba bent geweest