Sahara Beach

Hoy vakantiegangers,

Zijn er mensen die recent terug zijn van Sahara Beach en die mij kunnen vertellen of een deel van het animatieteam moeten vertrekken is?
groetjes

Hallo Imen,

Kijk even op VAKANTIEREISWIJZER daar staat een recensie van 5 augustus j.l…

Die familie kun je bereiken middels een e-mail. Als je op hun naam klikt krijg je het e-mail adres. Misschien kunnen zij je verder informeren.

Succes !

Groetjes,
Pittie

Dank je Pittie, je staat ook altijd en voor iedereen klaar hé!
barsha boussa

hoi imen

Het klopt dat het team is veranderd ze hebben de oude chef ontslagen.Dit weet ik omdat ik er zelf namelijk werk sinds 2 augstus , ik ben met de nieuwe chef gekomen. Wij zijn met zijn 8 animateurs gekomen, maar er zijn nog steeds wel wat animateurs die er eerst ook werkte
dus niet iedereen is weg , als je wilt weten wie er nog werkt dat stuur maar een mailtje dan kan ik je precies vertellen wie er nog is xxx

Hoy FouFou,

Leuke naam, toen we een paar jaar geleden in Chich Khan waren, was er een animateur van de mini-club die ook FouFou noemde.
We zijn ondertussen naar El Fatimi getrokken, hadden wel eerst voor Sahara Beach geboekt, we gingen naar Sahara Beach omdat Nader Khssouma daar animator was, we kennen hem ondertussen al enkele jaren. Spijtig dat hij is meegesleurd in de moeilijkheden die er geweest zijn, het gevolg is dat hij nog altijd zonder werk zit.
Doe vooral de groetjes aan Kaïs, was vorig jaar animator bij de maxi-club, mijn zoon Maarten was een hevig fan van hem :slight_smile:
p.s. je mag mij altijd privé ook mailen
groetjes
Imen