Animatieteam Side Star Park

Is er iemand dit jaar naar Side Star Park geweest dit jaar? Ik ben zoek naar het emailadres van Oscar of iemand anders van het animatieteam. Hij ging ons dit bezorgen maar door een vergissing hebben we mekaar niet meer gezien de dag van vertrek. Dit om weten waar ze volgend jaar aan de slag gaan. Dankjes

je kunt denk ook gewoon naar het hotel emailen. [EMAIL=“info@sidestarpark.com.Of”]info@sidestarpark.com.Of ff naar het hotel site gaan. www.hotelsidestar.com Of naar het hotel schrijven.

Hebben wij vorig jaar ook gedaan namelijk, na het animatieteam.Maar nu zit er weer eeen heel andere team.

Ja, de teams wisselen snel, maar 3 jaar terug was er ook een Oscar, de kids waren helemaal weg van hem, vraag me af of t dezelfde was.
Is ook wel prettig, dat je niet steeds t zelfde te zien krijgt,als je al verknocht bent aan n hotel

toen zat oscar in SIDE star. WEet ook niet als om hetzelfde persoon gaat die nu in HOtel side star park zit.

ja oke, maar is wel van dezelfde eigenaar, personeel wordt ook gewisseld,
maar had oscar al 2 jaar niet meer gezien

kijk mss eens op: www.vakantiereiswijzer.nl alle reacties zijn van mensen die er zijn geweest en mss kan je zo iemand contacteren die er is geweest of nog moet gaan of zo…

Succes !

Evi,ga vanmiddag er even langs zoals ik beloofd had.

Groetjes,

Hans.

Heb mijn nummer achtergelaten bij een collega van hem,want zelf was die druk aan het animeren rond het zwembad,hij smst het door.

Hans.

Alvast duizend maal dank Hans en hopelijk smst hij het door dan hè :biggrin:

Evi

Hans, ik vind het super van je dat je dit voor ons forummers wil doen de dingen die je kan ! Echt héél super !

Inderdaad, dit is echt mega, we hadden nooit gedacht zo snel voortgeholpen te worden! Super :nod:

Evy

Hans, ik veronderstel dat Oscar dus geen zin heeft of het vergeten is dat hij nog steeds zijn email niet heeft doorgsmst? Greetz,

Evy

Of zijn collega heeft het niet doorgegeven,maar probeer het morgen opnieuw.

Groetjes,

Hans.

Ok, bedankt Hans. You’re the greatest! Groetjes,

Evy