Ik heb op dit moment mailcontact met verschillende bureaus voor een safari naar Tsavo west, Tsavo east & Salt Lickā¦ 4 dagen, 3 nachtenā¦ Wij willen wel slapen in lodges en het liefst een privesafariā¦
Nu komt er 1 van hen met de prijs van ā¬699,- ppā¦
Incl. slapen in lodges, meals, privesafari, benzine, gids, entree parken, verzekering etc.
Veel te duur natuurlijk nogā¦
Wat denken jullie wat een redelijke prijs pp is voor bovenstaande???
De reclames gaan je nu om de oren vliegen. Op dit forum een sterke kant.
Lijkt mij persoonlijk ook wat aan de hoge kant. Gewoon onderhandelen.
Bedenk wel dat goedkoop soms duurkoop kan zijn. Of dat de chauffeur soms gaat beknibbelen op huur radio. Het moet dan uit de lengte of breedte komen. Persoonlijk vind ik een gids die veel over de natuur weet en van alles over de dieren of vogels kan vertellen altijd een dikke plus. Succes!
Helemaal waar Hakuna. Uiteindelijk maken ze elkaar niet zo heel veel qua prijs als je onderhandelt. Als het echt veel goedkoper is, dan weet je ook dat er ergens op bezuinigd is. Lastig om te kiezen zo op afstand.
Zorro, ik vind het heel moeilijk om er iets over te zeggen. Ten eerste boek ik nooit een safari en ten tweede weet ik dat de prijzen kunnen fluctueren met de koers van de euro, de toegangsprijs (die volgens mij een tijd geleden omhoog is gegaan), de kosten van de benzine, de prijzen die de organisator loskrijgt bij de hotels enz enz. Over prijzen van safaris durf ik niet zoveel te zeggen
ha, ha, ik denk niks meer. Ik zou er vijftig boven op doen. Safaris zijn prijzig. En je moet het niet hebben dat ze op de verkeerde dingen gaan bezuinigen. Kijk ook even welke lodges ze aanbieden en of dat niet wat goedkoper kan.