Safari met Steve and Richard tours

Zijn er mensen die ervaring hebben met steve en richard?
Heb een, volgens mij, mooie offerte gehad voor 4 daagse safari naar tsavo oost, west en amboseli voor 450 euro pp.
Nou vragen zij onze namen omdat zij dan de lodges kunnen bespreken, maar ik wil me nog niet vast leggen. Hoef nog niets vooruit te betalen (was ik ook niet van plan) en heb met steve en richard de afspraak gemaakt dat zij ons komen bezoeken in het hotel de dag nadat wij aangekomen zijn (8 maart).
Groet,
Wilma

Lees even de tips die Kenya gepost heeft.

Dan weet je wat je moet vragen en wat je te wachten staat.

Ik kreeg van hun de prijs 160 voor 2 dagen. 160*2 = ?? Geen 450.

http://www.wereldwijzer.nl/kenya/blog/1675/goedkope-safaris-in-kenia.html

Thanx Mwende voor reactie,
Maar naar mijn inzien geen eerlijke rekensom.
Jij gaat 2 dagen naar 1 park met 1 overnachting
Wij gaan 4 dagen naar 3 parken met 3 overnachtingen.
Voor dezelfde safari via reisbureau moesten wij 600 euro pp betalen, dus deze deal lijkt mij fair. Bedankt voor de tips van Kenya:cheer:

Hoi Wilma,
Natuurlijk wil Steve en Richard graag jullie lodge bespreken, dan weten ze zeker dat er plaats is voor jullie.
Hetzelfde doe je als je je vlucht en hotel boekt bij het reisburo, wacht je te lang, dan is er geen plek meer en moet je misschien in duurdere hotels/lodges slapen.
Is het een prive safari, en welke lodges?
Veel voorpret alvast :vak02:

Hi Kenya,
Day 1
Pick up 6.30am drive for 2hrs via Manyani gate game on rout looking Animals. via (Ngulia Safari Lodge) check in for your lunch.evening game drive to the rhinos sanctuary from 4.pm to 6.30pm back to your dinner.and overnight.
Day 2
After breakfast 7.am drive to Mzima Spring where you are going to ess Hippos, Crocodiles,Fish, Birds, then drive to Amboseli game on rout to (Sentrim Camp) check in for your lunch.evening game drive from 4.pm to 6.30pm back to your dinner.and overningt.
Day 3
Coffee 6.am game drive 6.30am to 8.30am back to your breakfast.After breakfast drive to Tsavo East gate game on rout to (Voi Safari Lodge) check in for your lunch.evening game drive from 4.pm to 6.30pm back to your dinner.and overnight.
Day 4
Coffee 6.am game drive 6.30am to 8.30am back to your breakfasrt.after breakfast shot game drive on your way out of the park. then drive you back to your hotel for your lunch.
END OF YOUR SAFARI PRICE IS INCLUDING EVERYTHING EXCEPT DRINKS IN THE BAR.
PRIVATE SAFARI 550 URO
GROUP SAFARI 6PAX 450 URO PP

Groet, Wilma

Klinkt helemaal niet gek … Steve and Richard safaris staat ook goed aangeschreven en ze geven duidelijk aan wat bij hun een groep of prive safari kost, netjes.

[quote=“wilbra, post:3, topic:82176”]

Thanx Mwende voor reactie,
Jij gaat 2 dagen naar 1 park met 1 overnachting
QUOTE]

Ik bedoel maar… je kan nooit genoeg vergelijken idd. zoals Kenya mooi uitlegt.

En ik ga niet hoor, ik vroeg gewoon een prijs om op de hoogte te blijven :d

Mijn safari’s zijn heel anders, buiten de toeristische gebieden, wij fietsen bijv. het binnenland in.

Nog maar 18 keer slapen :cheer:

Thanx voor reactie,
Nog 18 nachten, das een lekker vooruitzicht mwende:vak02:
Wij gaan over 9 weken (tel nog niet in nachten want dan lijkt t nog langer)